7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Artık Addressable TV de ölçümleniyor...
Haberler

Artık Addressable TV de ölçümleniyor…

Nafizcan Önder
21 Eylül 2022
2 dk okuma

Dünyanın önde gelen veriye dayalı analitik ve danışmanlık şirketi Kantar, Tv Ekstra ile birlikte, Addressable TV datası Adex’i yayınlamaya başladı. Dünyada ilk kez ulusal TV yayınlarındaki CTV kullanımını veriye dönüştüren Addressable TV Adex bu mecrada yayınlanan reklamların takibi ve bu takip verilerinin raporlanmasıyla reklamverenlere hedef kitleye ulaşırken trend analizi fırsatı da sunacak…

Kantar’ın, Tv Ekstra’nın kampanya datalarını anlamlandırarak sektöre sunmaya başlattığı rapor, Addressable TV’de kampanyalar yürüten reklamverenlerin ve pazarlamacıların, (CTV) reklamlarının etkinliğini daha iyi anlamalarına ve performanslarını rakipleriyle kıyaslamalarına olanak tanıyor. Tv Ekstra ve Kantar iş birliğiyle hayata geçen proje; marka ve ajansların CTV kampanyalarının marka bilinirliği, marka tercihi, akılda kalma gibi metrikler üzerinden kendilerini değerlendirebileceği bir veri evreni yaratmış oldu.

Raporda neler var?

Kantar’ın hazırladığı raporda; reklam stratejisi analizi, rakip kampanya ve marka analizi, medya performans analizi yer alıyor

“CTV kampanyalarının değeri artık daha net görülüyor”

Artık Addressable TV de ölçümleniyor...
Merve Eraslanoğlu – Tv Ekstra CEO’su

“Pazarlamacıların CTV yatırımlarını iş sonuçlarına daha iyi bağlamasına yardımcı olmak için Kantar ile ortaklık yapmaktan heyecan duyuyoruz” diyen TV Ekstra CEO’su Merve Eraslanoğlu iş birliklerine ilişkin açıklamasında;

“Pazarlamacılar, geleneksel TV’nin gücünü, erişimini ve büyük ekran deneyimini birinci taraf adreslenebilir hedef kitleyle birleştiren CTV’nin son derece değerli bir reklam aracı olduğunu biliyor. Kantar’ın CTV analizleri de CTV kampanyalarının değerini daha net ispatlıyor” sözlerine yer verdi.

“Sektörümüze katma değer sağlamaya devam etmeyi amaçlıyoruz”

Artık Addressable TV de ölçümleniyor...
Erdem Tolon – Kantar Genel Müdür Yardımcısı

Kantar Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon ise; “Dijitalleşmeyle beraber yeni mecralar doğmakta ve Kantar Türkiye olarak bu yeni mecraları takibimize alarak sektörümüze katma değer sağlamaya devam etmeyi amaçlıyoruz. Dünyada ilk kez Türkiye’de Addressable TV servislerinde yayınlanan reklam yatırımlarını takip etmemizi ve raporlayabilmemizi sağlayan Addressable Adex servisini hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.

Yeni dönemde CTV pazarına yönelik reklamveren, ajans ve yayıncılara mecranın sağladığı yatırım – geri dönüş oranı başta olmak üzere çeşitli veriler sağlayarak CTV mecrası reklam yatırımlarını daha detaylı şekilde analiz etmelerini sağlayacağız” dedi. 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Haberler
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
5 Kasım 2025
Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi...
Haberler
Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi…
Sena Tufan
13 Ekim 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.