20 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?
Haberler

Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?

Sena Tufan
22 Mart 2024
2 dk okuma

Abdi İbrahim, İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Oğuzcan Bülbül imzasıyla 2021-2022 yıllarını kapsayan sürdürülebilirlik raporunu, ilginç bir yolla medyaya ulaştırdı.

Basına gönderilen paket açıldığında içinden tıpkı Matrix filmde olduğu gibi biri kırmızı diğeri mavi iki hap kapsülü çıktı. “Hedeflerimize giden yol kırmızı kapsülün içinde” yazısının yanından yer alan kırmızı kapsülün içi açıldığında ise sürdürülebilirlik raporlarına yönlendiren bir kare kod çıktı medya mensuplarının karşısına.

Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?

Paketin içinde Oğuzcan Bülbül imzalı notta ise şu ifadelere yer verildi:


“Abdi İbrahim olarak, sorumlulukla yürüttüğümüz sürdürülebilirlik çalışmalarımızın temelinde şirketimizin geleceğini dünyamızın geleceğinden ayrı tutmayan bakış açımız yer alıyor. İyileştirme misyonumuz; sadece işimizi iyileştirmeyi ve büyütmeyi değil, içinde bulunduğumuz ekosisteme ve topluma katkı sunmayı da içeriyor.
Dünyamızın karşı karşıya bulunduğu çevresel ve sosyal meselelerin farkında olmayı, gerçeklerle yüzleşmeyi çok anlamlı buluyoruz. Ve tıpkı Matrix filminin ikonik sahnesinde olduğu gibi, tercihlerimizin geleceğimizi belirlediğine inanıyoruz. Ya kırmızı kapsülü seçerek göreceğiz, duyacağız, farkında olacağız ve harekete geçeceğiz ya da mavi kapsülü tercih ederek iş yapış alışkanlıklarımızda hiçbir değişiklik yapmayacağız.
Biz tercihimizi ilk olasılıktan yana kullanıyor, harekete geçerek konfor alanında kalmayı reddediyoruz. 111 yıllık iyileştirme yolculuğunda; savaşlar, salgınlar, politik ve ekonomik krizler gibi birçok zorlukla mücadele etmiş, ancak her zaman değişimin bir parçası olmuş köklü bir şirket olarak, kırmızı kapsüldeki karmaşık ve zor meseleler bizi korkutmuyor. Aksine, dünyamıza ve toplumumuza fayda sağlayacağını düşündüğümüz her adım, bizi sürdürülebilirlik yolculuğumuzda daha da cesaretlendiriyor.
2021-2022 Sürdürülebilirlik Raporumuzda, Abdi İbrahim olarak bu alanda attığımız adımları sizlerle paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Einstein’ın da dediği gibi “Hayalleri olan kişiler, bütün gerçeklere sahip olanlardan daha güçlüdür.” Daha iyi ve daha yaşanabilir bir geleceğe erişmek için hayallerimizi ve bu hayalleri gerçeğe dönüştürmek adına yaptıklarımızı kırmızı kapsülün içinde bulabilirsiniz. QR kodunu okutarak, sürdürülebilirlik yolculuğumuza eşlik etmenizden, sektörümüze ve iş dünyamıza ilham vereceğini düşündüğümüz çalışmalarımızı incelemenizden mutluluk duyacağız.”

Sürdürülebilirlik raporuna ulaşmak için tıklayın.

Abdi İbrahim’den NFT dünyasına anlamlı adım

featured matrix
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
3 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
4 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
5 Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Cannes Lions'un üçüncü gününde Grand Prix'ler sahibini buldu
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
Çalışanların yüzde 60’ı "önce kişisel yaşam" diyor!
Haberler
Çalışanların yüzde 60’ı “önce kişisel yaşam” diyor!
İrem Alimoğlu
27 Nisan 2025
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
İrem Alimoğlu
19 Mayıs 2025
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Haberler
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.