18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
A.L.F.A Awards 2018'de ilk üçe kalan markalar
Haberler

A.L.F.A Awards 2018’de ilk üçe kalan markalar

Marketing Türkiye
3 Mayıs 2018
2 dk okuma

2015 yılından beri en iyi müşteri deneyimini yaratan markaların ödüllendirildiği “A.L.F.A. Awards”da ilk üçe girmeyi başaran markalar belli oldu. A.L.F.A. Awards’un kazananları 24 Mayıs Perşembe günü, Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’nun hemen ardından Bomontiada’da gerçekleştirilecek görkemli bir törenle açıklanacak. Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilecek olan, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A. Awards’da 46 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar ödüllendirilecek.

İşte A.L.F.A Awards 2018’in sektör bazında ilk 3’te yer alan markaları:

Akaryakıt
Opet
Petrol Ofisi
Shell Türkiye

Atıştırmalık
Eti
Torku
Ülker

Ayakkabı/Çanta/Deri Giyim
Bambi
Deichmann
Derimod

Bankacılık
Akbank
Garanti Bankası
Türkiye İş Bankası

Bebek Bakım Ürünleri
Dalin
Nivea
Prima

Beyaz Eşya
Arçelik
Beko
Bosch

Bilgisayar/Laptop/Tablet
Apple MacBook
Samsung
Toshiba Türkiye

Binek Otomotiv
Audi
BMW
Renault

Bireysel Emeklilik Sistemleri
Anadolu Hayat Emeklilik
AvivaSA Emeklilik ve Hayat
Garanti Emeklilik

Çay Markaları
Çaykur
Doğuş Çay
Lipton

Dijital Yayın Platformları
Digiturk
D-Smart
Tivibu

E-ticaret Siteleri
gittigidiyor.com
hepsiburada.com
n11.com

Elektromarket
Media Markt
Teknosa

Fast Food
Burger King
Domino’s Pizza
McDonald’s

Gayrimenkul
Ağaoğlu Şirketler Grubu
DAP Yapı
Sinpaş

Gazlı İçecek
Coca-Cola
Fanta
Pepsi

Gazsız İçecek
Cappy
Çaykur
Didi

Gıda
Pınar
Sek
Sütaş

Giyim
DeFacto
Koton
LC Waikiki

Güvenlik Sistemleri
Kale Güvenlik Sistemleri
Pronet
Tepe Güvenlik

Hava Yolları
AnadoluJet
Pegasus
Türk Hava Yolları

İklimlendirme
Baymak
Beko
Bosch

İnternet Servis Sağlayıcıları
Turkcell Superonline
Türk Telekom (TTNET)
Vodafone Net

Kafe Kategorisi✱
Kahve Dünyası
Mado
Özsüt
Starbucks

Kargo
Aras Kargo
MNG Kargo
Sürat Kargo

Katılım Bankacılığı
Türkiye Finans Katılım Bankası
Vakıf Katılım Bankası
Ziraat Katılım Bankası

Kişisel Bakım/Kozmetik Mağazası
Flormar
Gratis
Watsons

Kozmetik
Avon
Flormar
L’Oréal

Kredi Kartı
Garanti Bonus
Maximum
Worldcard

Kuruyemiş
Peyman
Simbat
Tadım

Küçük Ev Aletleri
Arçelik
Arzum
Beko

Mobilya
Bellona
Doğtaş
İstikbal

Motosiklet
BMW
Honda
Yamaha

Mücevherat
Altınbaş
Atasay
Zen Pırlanta

Özel Eğitim Kurumları
Bahçeşehir Üniversitesi
Koç Üniversitesi
Sabancı Üniversitesi

Restoran
Baydöner
Bereket Döner
HD İskender

Sadakat Kartları
Gratis Kart
Money Club
Watsons Card

Sağlık Kurumu
Acıbadem Sağlık Grubu
İstanbul Tıp Fakültesi (Çapa) Hastanesi
Medical Park Hastaneler Grubu

Sigorta Şirketleri
Acıbadem Sigorta
Allianz Sigorta
Anadolu Sigorta

Süt ve Süt Ürünleri
Pınar
SEK
Sütaş

Teknoloji Üreticisi
Apple
Arçelik
Samsung

Telefon Operatörü
Turkcell
Türk Telekom
Vodafone

Televizyon
Arçelik
LG
Samsung

Ticari Otomotiv
Ford
Renault
Volkswagen

Turizm ve seyahat
Anı Tur
Booking.com
ETS Tur

Zincir Marketler
BİM
Carrefour
Migros

(✱) Kimi sektörlerde aynı  GAP puanına sahip olan markalar ilk üç listesine dahil edilmiştir

A.L.F.A. Awards’un Metodolojisi

➞ A.L.F.A. Awards bu sene AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle ölçülüyor. Bilindiği üzere A.L.F.A Awards’un jürisi tüketiciler. Araştırma kapsamında Türkiye’de ±2,75 hata payına bağlı, rastlantısal olarak belirlenen; İstanbul, Bursa, Balıkesir, İzmir, Ankara, Kayseri, Adana, Gaziantep, Malatya, Samsun, Trabzon, Erzurum illerindeki bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştiriliyor.
➞ Geçtiğimiz sene 40 kategori üzerinden değerlendirilen araştırma bu yıl 46 ayrı kategoride değerlendirmeye sunuldu. Yapılan araştırmayla “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimle istekleri”, “İletişim boyutu”, “Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği”, “İlişki boyutu” ve “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi müşteride markanın ilk izlenimini oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendiriliyor.
➞ Akabinde “Çoklu deneyim tutarlılığı”, “Şirketlerin çalışan memnuniyetine verdiği önem”, “Rekabet avantajı sağlayan kişiselleştirme uygulamaları” ve “CRM” ve “Sadakat programları” gibi müşteri deneyimini önemli ölçüde etkileyen, marka deneyiminin süreçlerini ortaya koyan yaklaşımlar değerlendirilecek.
➞ Günümüzde yavaş yavaş gelişme gösteren ve marka sadakatini olumlu yönde etkileyen “Satış sonrası ilişki devamlılığı”, “Çözüm odaklı hizmet”, “Şikayete dönüş hızlılığı” gibi kriterler bazında değerlendirilerek, şirketlerin müşteri devamlılığını arttırma düzeyleri tespit edilecek.

 

1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brandverse Awards başvurularında son tarih 17 Nisan...
Haberler
Brandverse Awards başvurularında son tarih 17 Nisan…
Sena Tufan
4 Nisan 2025
İş dünyasının geleceğini hangi teknolojiler şekillendiriyor?
Haberler
İş dünyasının geleceğini hangi teknolojiler şekillendiriyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
Temizlikte "uçan" çözüm: Artık camlar drone'lara emanet!
Haberler
Temizlikte “uçan” çözüm: Artık camlar drone’lara emanet!
Marketing Türkiye
14 Nisan 2025
Hepimize geçmiş olsun... Marmara Denizi merkezli deprem İstanbul ve çevre illerde hissedildi
Haberler
Hepimize geçmiş olsun… Marmara Denizi merkezli deprem İstanbul ve çevre illerde hissedildi
Nafizcan Önder
23 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.