4129Grey logosunu belirledi 41? 29!, Grey İstanbul ile birleşerek adını 4129Grey olarak değiştirdi. Yenilenmeye logosuyla devam eden dijital iletişim ajansının yeni logosunu CEO’su Alemşah Öztürk Twitter hesabından duyurdu.Yeni logo iki ajansın bütünleşen yapısını anlatıyor. 1 CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 4 Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor 5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?Güncel Haberler Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı Çalışma hayatının yeni trendleri… Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE