“3D Türk Markaları” artık dijitalde
“Türk Markaları” adlı kaynak eser 3D formatına taşındı! Doğum tarihleri 1878’den 1994’e kadar uzanan 41 Türk markasının markalaşma öyküsüne tanıklık edebildiğimiz eser, sektörden yaklaşık 400 kişiyle görüşülerek derlendi. 4 ciltten oluşan Türk Markları Ağustos 2022 itibarıyla güncellenmiş içerikleriyle ve 3D formatında Google Play Books’ta okurlarla buluşmaya başladı…
Türk Markaları’nın telif sahibi sıfatıyla El İzi İletişim Danışmanlık, içerik bakımından üniversitelerde ders materyali olarak kullanılabilecek ve birçok pazarlama derslerini barındıran bu zengin kaynağı, dijital çağa taşımaya ve genç nesillerle tanıştırmaya karar verdi.
Her biri yaklaşık 70 sayfadan oluşan kitaplar, e-kitap formatının sunduğu tüm yenilikleri sonuna kadar kullanıyor. “3D Türk Markaları” içerisinde yer alan grafikleri 3 boyutlu olarak aktarmasının yanı sıra yöneticilerin konuya ilişkin görüşlerini de profesyonel ses sanatçılarının seslendirmeleriyle sunuyor. Ayrıca kitapta adı geçen videolara anında erişebilme imkanı da sunan 3D Türk Markaları’nı okurken metindeki linklere tıklayarak kitap içinde ya da dışında da arama yapılabiliyor…
3D Türk Markları’nı Google Play Books’tan satın almak için TIKLAYIN!