1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
Haberler

3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme…

Marketing Türkiye
9 Ocak 2024
3 dk okuma

Nitelikli ve temiz beslenme bilincinin artmasıyla birlikte son 3 yılda 3 kat büyüme kaydeden Humm Organic, organik atıştırmalık pazarının lider markaları arasına yerleşti. Pazarda yeni bir kategori açan yüzde 100 yerli sermayeli Türk markası Humm Organic’in hedefi, önümüzdeki 5 yılda 5 kat daha büyümek.

Özellikle Covid 19 sonrası sağlıklı beslenmeye olan ilginin artmasıyla, temiz içerikli ürünlere ve organik gıda tüketimine olan ilgi de arttı. Gıda endüstrisi, taleplere yanıt olarak daha sağlıklı ve doğal ürünler üretmeye yöneldi, organik gıda pazarı büyüdü. 2017 yılında, öncelikle çocukların sağlıklı beslenmelerine katkı sağlamak misyonuyla kurulan Humm Organic, nitelikli ve iyi beslenmenin yaygınlaşması adına atılan doğru adımlar sayesinde son 3 yılda 3 kat büyüme kaydederek, organik atıştırmalık pazarının lider markaları arasına yerleşmeyi başardı. 

3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...

“Yüzde 100 organik lezzetlerimizin tümü vegan“

3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
Humm Organic Genel Müdürü Şirin Işık

Hiçbir katkı ve koruyucu madde içermeyen, renklendirici ve ilave şeker bulundurmayan, yüzde 100 organik “temiz içerikli” ürünlerden oluşan Humm Organic, Türkiye’de olmayan bir kategori yaratmayı başardı. 2019-2022 yılları arasında tonajda ve ciroda üç haneli büyüme kaydettiklerini söyleyen Humm Organic Genel Müdürü Şirin Işık; “Bu yılki hedefimiz tonajda yüzde 50’den fazla büyüme. 2024 ve 2025 yıllarında ise tonajda yüzde 100’ün üzerinde bir artış, ciroda ise yaklaşık iki kat büyüme hedefliyoruz. Kurabiye, meyve lokumu, kraker, bar, kek, grissini, atıştırmalık puf ve kahvaltılık gevrek olmak üzere 8 ana grupta 20’ye yakın farklı lezzetle Türkiye’nin en geniş organik atıştırmalık ürün yelpazesine sahibiz. Son olarak beş yeni ürünümüzü lanse ettik. Zeytinli grissini, çilekli yulaf bar, glütensiz kakaolu fındıklı kek, glütensiz muzlu kek ve glütensiz havuçlu tarçınlı kek. Yüzde 100 organik bu lezzetlerin tümü vegan” dedi.

“Hedef yurtdışında da büyümek“

Organik gıda pazarındaki büyümeyle beraber hedeflerini büyüttüklerini söyleyen Humm Organic Genel Müdürü Şirin Işık sözlerine şöyle devam etti: “Sadece çocukların değil aile içindeki tüm bireylerin rahatlıkla tüketebileceği bir marka olarak konumlanıyoruz. Bu durum iletişim ve pazarlama faaliyetlerimize de yansıyor. Satış kanallarımız genişliyor.

3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...
3 yılda 3 kat büyüdü, şimdi hedef 5 yılda 5 kat büyüme...


Türkiye genelinde yaygın satış ağımızla tüketicilerimizi ürünlerimizle buluşturuyoruz. Hedefimiz bu ağı daha da yaygınlaştırarak, tüm satış kanallarında tonajda çift haneli büyümeyi sağlamak. Önümüzdeki 5 yıl içinde hedefimiz 5 kat büyümek. Bu nedenle 2024’teki iş planımızın başında yurt dışına açılmak var. İlk yıl itibariyle ciromuzun yaklaşık yüzde 10’a yakınının  ihracat kaynaklı olacağını öngörüyoruz. Yüzde 100 yerli sermayeli bir Türk markası olarak global pazarlarda da başarılı olacağımıza inanıyoruz.”  

Atıştırmalığın en sağlıklı hali: Humm Organic

featured
1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump'ın gümrük vergisi kararı Türkiye'yi nasıl etkileyecek?
Haberler
Trump’ın gümrük vergisi kararı Türkiye’yi nasıl etkileyecek?
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Lacoste, Bursaspor'un Timsah Arena'sına "göz kırptı"
Haberler
Lacoste, Bursaspor’un Timsah Arena’sına “göz kırptı”
İrem Alimoğlu
16 Nisan 2025
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...
Haberler
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı…
Sena Tufan
30 Nisan 2025
PwC, yeni dönemini “So You Can” kampanyasıyla başlattı
Haberler
PwC, yeni dönemini “So You Can” kampanyasıyla başlattı
Nafizcan Önder
30 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.