6 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2017'de en çok beğenilen sosyal medya kampanyaları
Haberler

2017’de en çok beğenilen sosyal medya kampanyaları

Marketing Türkiye
1 Ocak 2018
2 dk okuma

Günümüzde markalar devasa bütçeli TV reklamları yerine sosyal medyayı kullanarak daha çok insana ulaşabilmeyi hedefliyor. Diğer reklam mecralarına göre sosyal medyada başarılı olabilecek bir kampanya güçlü mesaj içermesi gerekiyor. Geçen senenin öne çıkan kampanyalarına baktığımızda da güçlü mesaj içeren çalışmalar kullanıcılara ulaşabildi.

Sosyal medya ölçümleme kuruluşu Unmetric, markaların 2017’de sosyal medya kampanyalarını inceledi ve beğeni, görüntülenme gibi istatistiklerini toplayarak geçtiğimiz senenin en iyi sosyal medya kampanyalarını seçti.

İşte Unmetric’in araştırmasından seçtiğimiz çok ses getiren sosyal medya kampanyaları….

Airbnb – #WeAccept

Airbnb, yayınladığı çeşitliği vurgulayan bu kampanya, aynı zamanda Amerika Birleşik Devletleri’ndeki siyasal atmosferi eleştiren bir çalışmaydı. Sosyal medyada oldukça ilgi gördü.

Starbucks – Unicorn Frappuccino

unicorn-frap-450x450

Starbucks’ın parlak renklere sahip, sınırlı üretim ile çıkarılan Unicorn Frappuccino ürünü, yayınladığı anda 175.000 beğeni ve 50 bine yakın paylaşım aldı.

Merriam-Webster –  “covfefe”

Wakes up.
Checks Twitter.
.
.
.
Uh…
.
.
.
📈 Lookups fo…
.
.
.
Regrets checking Twitter.
Goes back to bed.

— Merriam-Webster (@MerriamWebster) 31 Mayıs 2017


Her sektörden markalar, Beyaz Saray’daki mevcut yönetimden esinlenen konularla ilgili birçok paylaşım yapıyor. Merriam-Webster, Trump’ın anlamsız sözcüğü “covfefe”i içeren bu tweeti 224 binden fazla beğeni aldı.

Wendy’s – #NuggsforCarter

.@carterjwm is now the most retweeted tweet of all-time. That’s good for the nuggets, and $100k to @DTFA. Consider it done. #nuggsforcarter pic.twitter.com/k6uhsJiP4E

— Wendy’s (@Wendys) 9 Mayıs 2017

16 yaşındaki Carter Wilkerson, fast-food markası Wendys’e attığı bir tweet ile başlayan ve Wendys’in verdiği zekice cevapla viral bir kampanyaya dönüşen bu tweet, 3 milyondan fazla retweet alarak rekor kırdı.

McDonald’s – Szechuan sosu

SOS 073017 2130EST TWTR 3x.5GAL pic.twitter.com/pHvDzKVYMv

— McDonald’s (@McDonalds) 30 Temmuz 2017

Rick ve Morty hayranları McDonald’s bir günlüğüne geri getirdiği Szechuan sosu tweeti 40 bin beğeni aldı.

Shell  – #makethefuture


Shell, Kenya gibi ülkelere sürdürülebilir ışık kaynakları getirme çabasıyla bu kampanyayı yayınladı ve bugüne kadar 86 milyondan fazla görüntülendi.

Red Bull – “Door in the Sky”


Red Bull’un bu ekstrem spor videosu, yayınlandığı 4 haftadan sonra 150 milyondan fazla kez görüntülendi.

Nike – #nikeprohijab

Sport is for everyone. Introducing the Nike Pro Hijab. #nike #nikeprohijab @ibtihajmuhammad @zeina.boxer @zahralari

nike (@nike)’in paylaştığı bir gönderi (Ara 1, 2017 at 4:28ös PST)


Olimpiyat madalya uzmanı Ibtihaj Muhammad’ın yer aldığı bu Instagram videosu Nike’ın Pro Hijab’ı ürününü tanıttı.

Hum – #HumRider


Facebook’ta 15 milyon video görüntülenme elde eden bu viral  kampanyayı yayınlayan Hum, izleyicilere arabalarını nasıl “yükseltebileceğini” gösterdi.

1 Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
2 2024 ücret artışı
İş dünyası 2024 için yüzde kaç ücret artışı planlanıyor?
3 Türkiye'nin 2023 melodisi: "Oldies but Goldies!"
Türkiye’nin 2023 melodisi: “Oldies but Goldies!”
4 Sam Altman OpenAI
Sam Altman geri döndü, OpenAI’da taş üstünde taş kalmadı!
5 akıllı telefon
Mobil pazarlama stratejilerine pusula: Adjust Mobil Uygulama Büyüme Raporu
Güncel Haberler
C Level Club "AdTech"
C Level Club’ın gündeminde “AdTech” vardı…
Lorael Guinness
Estée Lauder Türkiye, ikonik ürünü Advanced Night Repair ile Guinness Dünya Rekoruna imza attı
THY'nin yeni reklam yüzü Margot Robbie oldu!
THY’nin yeni reklam yüzü Margot Robbie oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sony’den sahte fotoğraflara karşı dijital imza | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Sony’den sahte fotoğraflara karşı dijital imza | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Kalbe iyi gelen balonlar
Haberler
Kalbe iyi gelen anlar: Gökyüzüne süzülen balonları gördünüz mü?
Gizem Yıldız
2 Ekim 2023
ChatGPT siber saldırı yüzünden çöktü | Son 24 saatin gündemi
Haberler
ChatGPT siber saldırı yüzünden çöktü | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Google, erişilebilirlik özelliklerini genişletiyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Google, erişilebilirlik özelliklerini genişletiyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
18 Ekim 2023
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.