2012’de TV reklamlarında düşüş var
2012 yılında bir önceki yıla göre ekranda yayınlanan reklamlarda azalma olduğu ortaya çıktı. Interpress’in grup şirketi Nar Ajans’ın, 1 Ocak – 15 Aralık tarihleri arasında, 30 kanalda yayınlanan ve tüm reklam türlerini kapsayan araştırmasına göre, 2012 yılında ekranda toplam 26.483 saat reklam yayınlandığı tespit edildi. 2011 yılında ise bu sayının 27.151 saat olduğu belirlenmişti. Nar Ajans’ın aynı araştırmasında, 2012 yılında ekranda yayınlanan reklam süresi içinden, aktüel kanalları arasında toplam 1.299 saat ile en çok ATV’nin pay aldığı ortaya çıktı. İkinci sırada 1.261 saatle Star TV, üçüncü sırada ise 1.246 saat ile STV’nin yer aldığı belirlendi. Kanal D ve Kanal 7’de ilk üç sırayı yakından takip eden diğer aktüel kanallar oldular. 2012 yılında televizyonda yayınlanan reklamların Nar Ajans tarafından yapılan incelemesinde, tematik kanallar içinde ise toplam 1.385 saat ile NTV en çok reklam yayınlanan kanal olduğu ortaya çıktı. İkinci sırada 1.179 saat ile CNBC-E yer alırken, CNN Türk’te toplam 1.007 saatle üçüncü sırayı aldı. Haber Türk ve SKY Türk 360 da ilk beş sıra içinde kendilerine yer buldular.
Güncel Haberler