30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Black Friday'de tek bir pazaryerinden 2 milyon alışveriş yapıldı
Haberler

Kasım indirimlerinde tek bir pazaryerinden 11 milyon kişi alışveriş yaptı…

Gizem Yıldız
1 Aralık 2022
2 dk okuma

Trendyol, Kasım ayında gerçekleştirdiği yılın en büyük kampanyaları olan “Süper İndirim Günleri” ve “Efsane Günler”e dair analizleri açıkladı. Sonuçlara göre kampanyaların devam ettiği Kasım ayı boyunca 11 milyon kişi, 127 bin satıcıdan, 71 milyon adetin üzerinde ürün satın aldı. Kampanya döneminde indirim yapan işletmelerin satışları 4 kat artarken, 1042 kadın girişimci ilk kez satış yaparak ekonomiye katıldı. Kampanyalarda gerçekleştirilen indirimler sonucu 2 milyar lira tüketicinin cebinde kaldı. 2 milyona yakın ürün ise yüzde 50 ve üzeri indirimle müşteriyle buluştu.

2 milyar lira tüketicinin cebinde kaldı

Trendyol bu yıl da müşterilerinin istedikleri ürünlerdeki indirimlerden hızlı haberdar olması için “favorileme” özelliğini kullandı. Kasım kampanyaları indirimleriyle toplam 2 milyar lira müşterilerin cebinde kaldı. Kasım kampanyalarında bin 42 kadın girişimci de ilk kez satış yaparak, ekonomiye katkı sağlarken, kasım ayı süresince Trendyol’da satış yapan kadın girişimci sayısı 11 bini geçti.

Trendyol’a Kasım ayı boyunca 1 milyarı aşkın ziyaret gerçekleşirken platformdaki, günlük aktif müşteri sayısı 25.6 milyona ulaştı.

Kasım indirimlerinde tek bir pazaryerinden 11 milyon kişi alışveriş yaptı...

Kocaeli sattı Bursa aldı

Trendyol Kasım kampanyalarında İstanbul, Ankara, İzmir dışında en çok satış yapan 3 il Kocaeli, Gaziantep, Bursa olurken, en fazla siparişin verildiği 3 il ise Bursa, Antalya, Kocaeli oldu.

Black Friday Z raporu: Nasıl başladı, nasıl bitti?

Akademetre, Marketing Türkiye için Vanilla Price robotları aracılığıyla Black Friday’deki indirim ve kampanyaları gün be gün takip etti. Geçtiğimiz yıllara oranla pazaryerleri arasındaki rekabetin nispeten daha az olduğu dikkat çekti. Zira kampanya sayısıyla Hepsiburada, indirim oranlarıyla ise zirvede hep n11 vardı. Trendyol, 26 Kasım Cumartesi günü depar atarak farkı kapatmaya yeltense de bir adım farkla liderliği elinden bırakmadı n11… En çok kampanyaya ev sahipliği yapan “Elektronik” kategorisinin söz konusu indirim olduğunda yüzde 10’u aşamaması da öne çıkan veriler arasındaydı.

featured Trendyol
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

UEFA Uluslar Ligi, futbolseverlerin internet aramalarına yansıdı
Haberler
UEFA Uluslar Ligi, futbolseverlerin internet aramalarına yansıdı
Sena Tufan
4 hafta önce
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Haberler
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
3 Mayıs 2025
Bağımsız sinemanın unicorn’u: MUBI
Haberler
Bağımsız sinemanın unicorn’u: MUBI
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.