
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Bazı günler vardır, yalnızca geçmişi anmakla kalmaz, geleceğe dair umutları da büyütür. 19 Mayıs, bağımsızlık meşalesinin yakıldığı, gençliğe güvenin simgeleştiği o özel günlerden biri. Markalar da bu anlam yüklü bayramı es geçmiyor; gençliğe, cesarete ve Atatürk’ün mirasına saygı duruşunda bulunan yaratıcı kampanyalarla karşımıza çıkıyor. Bu yıl 19 Mayıs için hazırlanan dikkat çekici işleri sizler için derledik…
Garanti BBVA
Sabancı Holding
Türkiye Finans
Fiba Grubu
Fibabanka
Papara
Koç Üniversitesi
Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk'ün bağımsızlık ve özgürlük yolunda ilk adımı attığı 19 Mayıs 1919’un anlam ve heyecanını, Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı olarak gururla yaşıyoruz.
— ENKA İNŞAAT VE SANAYİ A.Ş. (@ENKA_Cons) May 16, 2025
Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü ve silah arkadaşlarını derin bir saygı… pic.twitter.com/VUescZIbXy
Her an seni anıyoruz, senden ilham alıyoruz.
— Beko Türkiye (@bekoturkiye) May 16, 2025
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.@BJKKadinFutbol pic.twitter.com/92GFxK8ETb
Kiğılı 19 Mayıs’ın Ruhuyla: Gençliğin ve Sporun Yanında



Sporun ruhunu, gençliğin enerjisiyle buluşturan Kiğılı, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı bir kez daha gururla kutluyor. “Kiğılı Spor Sever” çatısı altında yürüttüğü birçok sponsorlukla sporun birleştirici gücüne, gençliğin dönüştürücü enerjisine ve her sporcunun hikâyesine ortak oluyor.
19 Mayıs’ın temsil ettiği umut, cesaret ve bağımsızlık ruhuyla hareket eden Kiğılı; genç sporculara yalnızca sahada değil, hayatın her alanında “yanındayız” mesajı veriyor. Sporun birçok branşında aktif bir rol üstlenen marka; futboldan paralimpik sporlara, hentboldan basketbola uzanan geniş bir yelpazede sporcuların yanında yer alıyor. Sporcuların kendilerini saha dışında da iyi hissetmeleri için şıklıklarını ön plana çıkaran Kiğılı, onların hem sahadaki başarılarına hem de saha dışındaki duruşlarına eşlik ediyor. Aynı zamanda toplumsal farkındalık yaratan iş birlikleriyle de dikkat çekiyor.
Geniş çaplı sponsorlukların, Kiğılı’nın sporla olan köklü bağlarını daha da pekiştirdiğini vurgulayan Kiğılı CEO’su Sena Suerdem “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı günde, sporun yalnızca fiziksel bir aktivite değil; aynı zamanda umut, birlik ve ilham kaynağı olduğuna olan inancımızı bir kez daha vurguluyoruz. Biz sadece bir giyim markası değiliz ‘Kiğılı Spor Sever’ diyerek çıktığımız bu yolda, birlikte yürüdüğümüz her takımın, her sporcunun arkasında duruyor, hikâyelerine ortak oluyoruz. Genç sporcularımızın kendilerini güçlü, cesur ve şık hissetmeleri için onların her adımında yanlarında olmaktan gurur duyuyoruz.” diyor.
Tavuk Dünyası, 19 Mayıs’ta öğrencilere 1919 menü desteğini sürdürüyor

Tavuk Dünyası, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı bu yıl da Askıda Ne Var iş birliğiyle üniversite öğrencilerine yönelik 1919 menü desteğiyle kutluyor.
Kampanyayı üçüncü yılında da sürdürmekten büyük mutluluk duyduklarını belirten Tavuk Dünyası CMO’su Ceylan Özmen, “Askıda Ne Var iş birliğimizle, 19 Mayıs’ta üniversite öğrencilerine yönelik 1919 menü desteğimizi bu yıl da sürdürüyoruz. Gençlerin yanında olduğumuzu hissettirmek, onların geleceklerini şekillendirmede katkıda bulunabilmek bizim için büyük bir değer taşıyor. Her yıl daha fazla öğrenciye ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.