15. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu

 

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu yıl “Birlikte Daha Güzel” temasıyla, Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone iletişim sponsorluğunda, 15’incisi gerçekleştirilen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahipleriyle buluştu. Ödül kazanan proje ve kuruluşlar, dün akşam, Raffles İstanbul’da gerçekleştirilen ödül töreninde açıklandı.

207 proje başvurdu, 33’ü ödüllendirildi

15. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ne 135’i kurum, 72’si Genç İletişimci Projesi olmak üzere 16 ana ve 10 alt kategoride 207 proje başvurdu, bu projelerden 33’ü ödüllendirildi. Ayrıca, İletişim duayenlerimiz Betûl Mardin ve TÜHİD Kurucusu Prof. Dr. Alâeddin Asna adına, “Betûl Mardin Geleceği Şekillendiren Liderler” ve “Alâeddin Asna Kurumsal Sorumlulukta Tutarlılık ve Süreklilik Ödülü” de verildi.

Betül Mardin özel ödülü Ayşegül İldeniz’in

Betûl Mardin Geleceği Şekillendiren Liderler Ödülü, “Vizyoner Türk İşkadını Olarak Dünya Çapında Başarılı Temsiliyeti” nedeniyle Intel Yeni Teknolojiler Dünya Başkan Yardımcısı Ayşegül İldeniz’e, meslek profesyonelleri ve iş dünyası nezdinde Alâeddin Asna’nın mesleki değerlerini ve vizyonunu yaygınlaştırmak amacıyla verilen Alâeddin Asna Kurumsal Sorumlulukta Tutarlılık ve Süreklilik Ödülü ise yarışmaya “Kurumsal Sorumluluk” kategorisinde başvuru yapan Arkas Holding’in Arkas Sanat Merkezi projesine takdim edildi. Betül Mardin, geceye bir videoyla katılarak Ayşegül İldeniz’i tebrik etti. 

Ayrıca, yakın zamanda kaybettiğimiz Türkiye’de halkla ilişkiler faaliyetlerine ilk başlayan ve etkin olarak sürdüren Koç Holding’in değerli yöneticisi, Türk Sanayiinde birçok alanda öncü olan Merhum Mustafa Koç anısına özel Altın Pusula Plaketi’ni aile adına Koç Holding Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Direktörü Oya Ünlü Kızıl aldı.

15.Altın Pusula Ödülü’nü kazanan projeler, kuruluşları ve halkla ilişkiler ajansları ise şöyle:

Büyük Ödül: G20 Türkiye Dönem Başkanlığı İletişim Çalışmaları – Dışişleri Bakanlığı G20 Dönem Başkanlığı / Hill + Knowlton Strategies

UNDP Özel Ödülü: Antalya Akıllı Şehir Lansmanı – Türk Telekomünikasyon / Directcomm Marketing Group

Jüri Özel Ödülü: Gelenekten Geleceğe Kutnu – Gaziantep Büyükşehir Belediyesi / Mark&Mark İletişim Danışmanlığı

Jüri Özel Ödülü: Minik Parmaklar Geleceği Programlıyor – Finansbank, Microsoft Türkiye, Habitat Derneği / Effect Halkla İlişkiler

Jüri Özel Ödülü: Sultan Iı.Bayezid Külliyesi Edirne Darüşşifası İyileştirme Projesi – Abdi İbrahim / Lobby İletişim

Jüri Özel Ödülü : Günışığı – Türk Telekom

Kurumsal İletişim: Dünyanın En Güzel Hediyesi Kampanyası – Pegasus Hava Yolları

Gündem Yönetimi: Peynirler Ambalaja Girmeli – Ambalaj Sanayicileri Derneği –Asd / Mpr İletişim Danışmanlığı

Kurum İçi İletişim: Allianz Türkiye Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı    – Allianz Türkiye

Pazarlama İletişimi Ve Bütünleşik Pazarlama Projeleri: İstanbul Light Festival Zorlu Center    – Zorlu Gayrimenkul / Hill + Knowlton Strategıes

Etkinlik Yönetimi: Şapkadan Lezzet Çıkaran Şefler Buluşması  – Unilever Food Solutions / Ünite İletişim Danışmanlığı

Kurumsal Sorumluluk:

Çevre: Korna Çalma, Huzurumu Çalma – Toyota Türkiye / Message İletişim

Eğitim: Girişimcilikte Önce Kadın Projesi – Türkiye Vodafone Vakfı / Benchmark Danışmanlık / Ogilvy Pr

Kültür & Sanat: Akbank Kısa Film Festivali “Ödüllü Filmler Üniversitelerde” – Akbank / Strateji Tanıtım

Sağlık: Dokunmaktan Korkma / Meme Kanseri Bilinçlendirme Hareketi – General Electrıc Türkiye / Effect Halkla İlişkiler

Spor: Eti Sarı Bisiklet – Eti Gıda / Medyaevi İletişim Danışmanlığı

Diğer: Yaşa Devam – Doğuş Holding

Dijital Ve Sosyal Medya İletişimi: Koç Holding 10 Kasım Entegre Medya Projesi – Zer

Sivil Toplum Kuruluşları: İçerde Çocuk Var – Türkiye Çocuklara Yeniden Özgürlük Vakfı / İletişim Ofisi

Kamu Kuruluşları: Şeffaf Mutfak, Sağlıklı Ve Güvenilir İşletmeler Projesi – Çekmeköy Belediyesi

Sponsorluk İletişimi:

Eğitim: Harika Matematik Sergisi -Finansbank / Effect Halkla İlişkiler

Kültür & Sanat: Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri – Türk Telekomünikasyon / Vaye İletişim

Spor: Görme Engelli Futbol Milli Takımı Ve Sesi Görenler Ligi Sponsorluğu – Turkcell / İz İletişim

Diğer: Akbank Yerel Festival Sponsorlukları – Akbank   

Finansal Hizmetler Ve Yatırımcı İlişkileri: Şekerbank “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” – Şekerbank / Karakaş Halkla İlişkiler

Medya İlişkileri: Lansman: Alışverişin App’i Hopi – Hopi / Goodworks İletişim Danışmanlığı

Uluslararası Proje/Kampanya: Nissan Gt Academy – Nissan Otomotiv / Effect Halkla İlişkiler

Türkiye Markası Kategorisi: G20 Türkiye Dönem Başkanlığı İletişim Çalışmaları – Dışişleri Bakanlığı G20 Dönem Başkanlığı     / Hill + Knowlton Strategies

Kategori Dışı Projeler: Genç Çizgi – Adel Kalemcilik Ticaret Ve Sanayi

Genç İletişimciler Projeleri:

İz KampanyasıBahçeşehir Üniversitesi

1 Değil! 2 Değil! 3 Değil!Giresun Üniversitesi

Elini Değil, Şiddeti Kaldır Hareketi – Erciyes Üniversitesi

 

İLGİLİ HABERLER