Cumhuriyetin 100. yılına özel 100 milyon hatıra para basıldı | Son 24 saatin gündemi
Hazine ve Maliye Bakanlığı, Cumhuriyetin 100. yılı için bir defaya mahsus olmak üzere 100 milyon adet 5 TL madeni hatıra para basıldığını duyurdu.
Darphane ve Damga Matbaası Genel Müdürlüğü tarafından basılan hatıra paraların ön yüzünde “Türkiye Yüzyılı” logosu, arka yüzünde ise sekiz köşeli Selçuklu Yıldızı motifi yer alıyor. Paraların ağırlığı 8,25 gram, çapı ise 28,15 milimetre.
Cumhuriyetin 100’üncü yılının coşkusu Times Meydanı’na taşındı
Sabancı Cumhuriyet Seferberliği ile Cumhuriyeti sahada çalışarak kutlayan Sabancı Topluluğu, dünyanın farklı coğrafyalarında gerçekleştirdiği tanıtım etkinlikleriyle de konuyla ilgili farkındalık yaratmayı sürdürüyor.
Sabancı Holding tarafından, Cumhuriyet’in 100’üncü yılı kapsamında hazırlanan özel reklam filmi, her gün yüz binlerce kişinin ziyaret ettiği New York’un ünlü Times Meydanı’nda yayınlandı.
#BaşkaCumhuriyetYok mesajıyla meydanda bulunan dev ekranlarda yayınlanan reklam filminde, Cumhuriyet’in Türkiye ve Türk insanı için öneminin altı çizilirken; eğitimden kalkınmaya, sürdürülebilirlikten teknolojiye, gençlerden kadınlara, sayısız projeyle Cumhuriyeti çalışarak yaşatmanın önemine vurgu yapıldı.
Uzayda Türk bayrağı açıldı
Ankara Rusya Büyükelçiliğinin paylaştığı bir X gönderisine göre Rus bir kozmonot uzayda Türk bayrağı açarak Cumhuriyetin 100. yıl kutlamalarını uzaya taşımış oldu.
Uluslararası Uzay İstasyonu’ndaki Türk bayrağı ile Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılının kutlandığı video, sosyal medyada büyük ilgi gördü. Yapılan jestin büyük bir anlamı olduğuna yönelik yorumlar da çoğunluktaydı.
Gizli müşterinin “gör” dedikleri…
Devasa pazarlama bütçeleri, iyi bir deneyim tasarlamak için sarf edilen efor ve marka itibarı için ortaya konan onca emek… Hepsi tüketiciyle markanın etkileşime geçtiği kritik “an” için. Ancak yapılan tek bir hata tüm bu yatırımları boşa çıkarabiliyor. Bu noktada gizli müşteri uygulamaları o mükemmellik anını etkili kılmanın yollarını ortaya koyarken hasarlı alanlara da işaret ediyor. Xsights’ın Marketing Türkiye için yaptığı “Gizli Müşteri Analizi” müşteriye en mükemmel deneyimi yaşatmak isteyen markalar için önemli içgörüler sunuyor…
Araştırma detaylarını incelemek için TIKLAYIN!
Sağlığın koruyucuları
Araştırmalar gösteriyor ki toplumumuz “iyi olma halini” en çok sağlıklı olmakla özdeşleştiriyor. Özellikle pandemi döneminde artan sağlıklı yaşam hassasiyeti bugün halen benzer bir seviyede kendisini gösteriyor. Bireysel olarak alabileceğimiz önlemlerin yetersiz kalabildiği durumlarda ise “Sağlığın Koruyucuları” sorumluluk alarak elini taşın altına koyuyor. Özellikle toplumsal farkındalık düzeyinde önemli başarılara imza atan “Sağlığın Koruyucuları”nı ve değer yaratan projelerini Piyar Communication Ajans Başkanı Tuba Gürmen Okutulmuş’un liderliğinde mercek altına aldık…
“Sağlığımız onlara emanet!” dediğimiz markaları incelemek için TIKLAYIN!