1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!
Featured

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Nafizcan Önder
6 Aralık 2021
3 dk okuma

Sosyal medyada her gün binlerce içerik paylaşılıyor ve bu paylaşımlar milyonlarca etkileşim elde ediyor. Hal böyleyken kitlelerin bu eğlence alanı markalar için de gerçek bir iletişim sınavına dönüşüyor. Markalar, dijitaldeki yoğun iletişim ortamında öne çıkabilmek için iletişim stratejileri ve medya satın alma faaliyetleriyle oluşturdukları kampanyalar sayesinde kitlelerin dikkatini çekmeye ve dijital varlıklarını büyütmeye gayret ediyor. Peki, bu yoğun rekabette hangi markalar öne çıkıyor? Yanıtlar her ay yayınladığı veriye dayalı performans sıralamasıyla SocialBrands’den geliyor…

Zirvede yeni isim: Koç Holding

SocialBrands’te yer alan markaların Facebook, Twitter ve Instagram puan ortalamalarıyla hazırlanan Top100 listesinin en başarılı markası, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü için hazırladığı reklam filmi etkileşimi ve takipçi artışıyla öne çıkan Koç Holding oldu. Her daim sürdürdüğü eğlenceli iletişimiyle sosyal medya kullanıcılarının beğenisi toplamaya devam eden Netflix, listenin ikinci sırasında yer alırken, ürünlerini tanıtan paylaşımları ve düzenlediği kampanyalarla öne çıkan English Home ise listede üçüncü sıranın sahibi oldu.

İşte SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Mecra bazında öne çıkan içerikler

1-30 Kasım döneminde SocialBrands değerlendirmesinde yer alan marka içerikleri incelendiğinde Facebook, Twitter ve Instagram’da en yüksek etkileşim alan içerikler Sabancı Holding, Netflix ve Trendyol tarafından paylaşıldı.

Facebook’ta Sabancı Holding’in 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü için paylaştığı video içeriği 140 bin beğeni, 1.300 yorum ve 12 bin paylaşım elde etti.

Twitter’da Koç Holding’in 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü hakkında yaptığı paylaşım elde ettiği 95 binin üzerinde beğeni ve 17 bin retweet ile ayın öne çıkan Twitter içeriği oldu.

#BuHasretBizim pic.twitter.com/fVvzR8itaf

— Koç Holding (@kocholding) November 9, 2021

Instagram kanalında ise Trendyol’un düzenlediği çekiliş kampanyası 267 bin beğeni ve 745 bin yorumla Instagram’ın öne çıkan içeriği oldu.

View this post on Instagram

A post shared by Trendyol.com (@trendyolcom)

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü

Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 83. yılında her yıl olduğu gibi bu yıl da markalar kalplere dokunan mesajlarını sosyal medya kanalları üzerinden paylaştı. 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü hakkında SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından paylaşılan 13 bin içerik toplamda 3 milyonun üzerinde etkileşim elde etti.

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Koç Holding, Atatürk’ün Yalova’daki köşkün bahçesindeki çınar ağacını kesmek yerine köşkün taşınması emrini verdiği öyküyü konu alan etkileyici reklam filmiyle bu yıl da 10 Kasım iletişimiyle öne çıkan markaların başında geldi.

Öne çıkan markalar arasında yer alan bir diğer marka Sabancı Holding ise “Seni çalışarak yaşatıyoruz” mesajıyla paylaştığı reklam filmiyle sosyal medyada yoğun beğeni topladı.

Garanti Bankası’nın Türkiye’nin tüm illerinin topraklarından oluşan Atatürk’ün mezarına o tarihte henüz il olmayan Düzce’nin toprağını götüren küçük bir çocuğu anlatan reklam filmi yüksek beğeni toplayan içerikler arasında yer aldı.

Ayrıca kasım ayında markalar 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü de unutmadı. Öğretmenler Günü hakkında SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 9 bin içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 885 binin üzerinde etkileşim elde etti.

Araştırmanın Metodolojisi

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

SocialBrands tüm marka hesapları için; hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı ölçümleme ile hem tüm markalar içerisinde hem de sektör ve kanal bazlı en başarılı markaları belirliyor.

SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Social Brands Kasım – Sosyal medyayı en başarılı kullanan markalar hangileri?

featured SocialBrands Sosyal Medya
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
Nafizcan Önder
2 Mayıs 2025
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Haberler
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
İrem Alimoğlu
10 Mayıs 2025
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Haberler
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.