8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!
Featured

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Nafizcan Önder
6 Aralık 2021
3 dk okuma

Sosyal medyada her gün binlerce içerik paylaşılıyor ve bu paylaşımlar milyonlarca etkileşim elde ediyor. Hal böyleyken kitlelerin bu eğlence alanı markalar için de gerçek bir iletişim sınavına dönüşüyor. Markalar, dijitaldeki yoğun iletişim ortamında öne çıkabilmek için iletişim stratejileri ve medya satın alma faaliyetleriyle oluşturdukları kampanyalar sayesinde kitlelerin dikkatini çekmeye ve dijital varlıklarını büyütmeye gayret ediyor. Peki, bu yoğun rekabette hangi markalar öne çıkıyor? Yanıtlar her ay yayınladığı veriye dayalı performans sıralamasıyla SocialBrands’den geliyor…

Zirvede yeni isim: Koç Holding

SocialBrands’te yer alan markaların Facebook, Twitter ve Instagram puan ortalamalarıyla hazırlanan Top100 listesinin en başarılı markası, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü için hazırladığı reklam filmi etkileşimi ve takipçi artışıyla öne çıkan Koç Holding oldu. Her daim sürdürdüğü eğlenceli iletişimiyle sosyal medya kullanıcılarının beğenisi toplamaya devam eden Netflix, listenin ikinci sırasında yer alırken, ürünlerini tanıtan paylaşımları ve düzenlediği kampanyalarla öne çıkan English Home ise listede üçüncü sıranın sahibi oldu.

İşte SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Mecra bazında öne çıkan içerikler

1-30 Kasım döneminde SocialBrands değerlendirmesinde yer alan marka içerikleri incelendiğinde Facebook, Twitter ve Instagram’da en yüksek etkileşim alan içerikler Sabancı Holding, Netflix ve Trendyol tarafından paylaşıldı.

Facebook’ta Sabancı Holding’in 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü için paylaştığı video içeriği 140 bin beğeni, 1.300 yorum ve 12 bin paylaşım elde etti.

Twitter’da Koç Holding’in 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü hakkında yaptığı paylaşım elde ettiği 95 binin üzerinde beğeni ve 17 bin retweet ile ayın öne çıkan Twitter içeriği oldu.

#BuHasretBizim pic.twitter.com/fVvzR8itaf

— Koç Holding (@kocholding) November 9, 2021

Instagram kanalında ise Trendyol’un düzenlediği çekiliş kampanyası 267 bin beğeni ve 745 bin yorumla Instagram’ın öne çıkan içeriği oldu.

View this post on Instagram

A post shared by Trendyol.com (@trendyolcom)

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü

Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 83. yılında her yıl olduğu gibi bu yıl da markalar kalplere dokunan mesajlarını sosyal medya kanalları üzerinden paylaştı. 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü hakkında SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından paylaşılan 13 bin içerik toplamda 3 milyonun üzerinde etkileşim elde etti.

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

Koç Holding, Atatürk’ün Yalova’daki köşkün bahçesindeki çınar ağacını kesmek yerine köşkün taşınması emrini verdiği öyküyü konu alan etkileyici reklam filmiyle bu yıl da 10 Kasım iletişimiyle öne çıkan markaların başında geldi.

Öne çıkan markalar arasında yer alan bir diğer marka Sabancı Holding ise “Seni çalışarak yaşatıyoruz” mesajıyla paylaştığı reklam filmiyle sosyal medyada yoğun beğeni topladı.

Garanti Bankası’nın Türkiye’nin tüm illerinin topraklarından oluşan Atatürk’ün mezarına o tarihte henüz il olmayan Düzce’nin toprağını götüren küçük bir çocuğu anlatan reklam filmi yüksek beğeni toplayan içerikler arasında yer aldı.

Ayrıca kasım ayında markalar 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü de unutmadı. Öğretmenler Günü hakkında SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 9 bin içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 885 binin üzerinde etkileşim elde etti.

Araştırmanın Metodolojisi

Sosyal medyanın zirvesinde bu ay yeni bir marka var!

SocialBrands tüm marka hesapları için; hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı ölçümleme ile hem tüm markalar içerisinde hem de sektör ve kanal bazlı en başarılı markaları belirliyor.

SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Social Brands Kasım – Sosyal medyayı en başarılı kullanan markalar hangileri?

featured SocialBrands Sosyal Medya
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Haberler
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Haberler
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
"Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar": Sanatın umuda açılan kapısı
Haberler
“Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar”: Sanatın umuda açılan kapısı
Nafizcan Önder
30 Ekim 2025
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.