31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Boyner Grup'un yeni filmleri TV'de yayınlansa ceza alırdı!
Featured

Boyner Grup’un yeni filmleri TV’de yayınlansa ceza alırdı!

Marketing Türkiye
6 Mart 2024
2 dk okuma

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’ne özel ,15 yıldan beri hazırladıkları kampanyalarla toplumsal cinsiyet eşitsizliğine karşı dikkat çeken Boyner Grup, bu yıl da yeni bir kampanyaya imza attı. Şirket, kampanya kapsamında “Kadına şiddeti görmezden gelmiyoruz, adalet için vazgeçmiyoruz” sloganıyla, televizyon dizilerinden esinlenerek 2 fragman, 1 teaser konseptiyle filmler hazırlandı.

“Takipsizlik Kararı” ve “Küçüğün Rızası” ve “Camdan Düşen Kız” isimleriyle yayınlanan üç farklı filmlerle, özellikle son dönemde televizyon ekranlarına yansıyan dizilerdeki kadın ve kız çocuklarının konumuna kritik bir eleştiri getiriliyor. Her filmin sonunda “Yaşananlar televizyon ekranlarında olsa ceza alıyor, gerçeklere ise seyirci kalınıyor” mesajı ise gerçekleri çok daha çarpıcı bir hale getiriyor.

“Farkındalık yaratmayı sorumluluk olarak görüyoruz”

Filmlerin tanıtıldığı etkinliğin ardından bir konuşma yapan Boyner Grup Yönetim Kurulu Üyesi Ümit Boyner, 2009 yılından bu yana her 8 Mart’ta Türkiye’de kadınların maruz kaldığı sorunları yüksek sesle dile getiren kampanyalar gerçekleştirdiklerini söyledi.

Boyner Grup'un yeni filmleri TV'de yayınlansa ceza alırdı!

Ümit Boyner konuşmasında şu mesajları verdi: “Sadece son 1 yılda, 2023’te, Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu raporuna göre 315 kadın erkekler tarafından öldürüldü; 248 kadın ise şüpheli şekilde ölü bulundu. Günde neredeyse 2 kadının öldürüldüğü, sayısını tam olarak raporlayamadığımız, Türkiye’nin her yerinde, her gün ve her saat yaşanan kadına şiddete seyirci kalmıyoruz. Boyner Grup’un DNA’sında eşitlik var. Ancak şunu unutmayalım ki toplumsal cinsiyet eşitliği meselesini sadece kendi kapımızın önünü süpürerek halledemeyiz. Bu yüzden biz eşitlik için farkındalık sağlamayı sorumluluk olarak görüyoruz. Tam da bu yüzden toplumsal cinsiyet eşitsizliğini, kadına ve çocuğa şiddeti daha önce bakılmayan bir pencereden göstermek istedik. Kadına şiddet her yerde, her alanda, her koşulda, evde, sokakta, iş yerinde. Oysa biz, kadın ve erkeğin insan haklarında, hukukun önünde, eğitim ve iş yaşamında eşit olduğu bir Türkiye’nin hayalini kuruyoruz. Kadına şiddeti görmezden gelmiyoruz, adalet için vazgeçmiyoruz. Çünkü biz sadece izlemeye devam ettiğimiz takdirde, bu film bu şekilde devam edecek.”

Boyner Grup’un 8 Mart kampanyası ulusal televizyon kanallarında; dijital ve açık hava mecralarında, metrolarda kamuoyu ile buluşacak.

Boyner’de çantalar sanat eserine dönüşüyor!

8 Mart Boyner dünya kadınlar günü featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
3 hafta önce
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Haberler
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Haberler
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
Sena Tufan
29 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.