16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club Koku Atölyesi
Etkinlikler

C Level Club üyeleri koku dünyasını keşfetti

Gizem Yıldız
9 Eylül 2021
2 dk okuma

Koku özdeşleştirildiği kişi ve ürünlerle bağ kurmayı sağlayan çok güçlü bir duyu. Hangi kokuları sevdiğimizi biliyoruz belki ama bu, var olanın çeşitlilik düşünüldüğünde sahildeki bir kum tanesinden öteye gitmiyor… Dolayısıyla insan yaşamı süresince bir şekilde “koku” zevkini hep yeniden keşfediyor. Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’21 kapsamında C Level Club üyelerinin ilk durağı da Türkiye’de esans üretiminin en önemli merkezlerinden biri olan MG Fragrance Company’nin fabrikası oldu. C Level Club üyeleri burada sevdikleri kokuları yeniden keşfederek kendi eşsiz parfümlerini yarattı.

C Level Club üyeleri koku dünyasını keşfetti
  • C Level Club üyeleri koku dünyasını keşfetti

Cargill Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Foods Corporate Affairs Director Arzu Örsel, Vestel Pazarlama İletişim & Perakende Pazarlama Grup Müdürü Feza Turunçoğlu, KFC Türkiye Chief Marketing Officer Özkan Özyavuz, Lenovo Türkiye Head of Marketing & Communications Banu Soyak, Altan & Partners Hukuk Bürosu Kurucularından Durcan Altan, Evyap Chief Marketing Officer Oğuzhan Aslan ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen‘in katılımıyla gerçekleşen “Koku Atölyesi” etkinliğine MG Fragrance Company Junior Perfumer Koray Sevinç’in sunumuyla başlandı. Akabinde ekibin özel olarak hazırladığı “koku tasarım kiti” keşfedilerek çeşitli koku denemeleri yapıldı. Eğlenceli deneme yanılma sürecinin sonunda kendi parfümünü yaratan C Level Club katılımcıları katılım sertifikası aldı.

  • C Level Club üyeleri koku dünyasını keşfetti

XCO’21 kapsamında gerçekleşecek olan C Level Club’ın ikinci durağı ise Kahve Atölyesi olacak… Kahve Dünyası uzmanlığıyla kurgulanan Kahve Atölyesi katılımcılara deneyim dolu bir gün yaşatacak.

XCO’21: Departmanlar Arası En Büyük Mücadele: Yarıştan İş Birliğine

featured koku atölyesi MG Fragrance Company
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
1 hafta önce
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Nike ve LEGO'dan çocukları oyuna ve spora davet eden iş birliği
Haberler
Nike ve LEGO’dan çocukları oyuna ve spora davet eden iş birliği
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.