Türkiye'nin dijital ses haritası

Türkiye’nin dijital ses haritası

Günümüzde, akıllı hoparlörler, sesli asistanlar ve podcast’ler gibi dijital ses teknolojileri, hayatımızın her alanına entegre…

Ev teknolojilerinin yıldızları

Ev teknolojilerinin yıldızları

Yaşam alanlarındaki konfor ve verimliliği arttıran ev teknolojileri artık modern hayatın da vazgeçilmezi. Peki, tüketiciler…

Türkiye'nin temizlik markaları

Türkiye’nin temizlik markaları

Temizlik vazgeçilmez bir ihtiyaç olmasına karşın bu alanda eşitlik söz konusu değil. Zira Marketing Türkiye…

Türkiye etkili bir temizlik için daha çok ödemeye hazır

Tüketici etkili temizlik için daha çok ödemeye hazır

Pandemiyle birlikte neredeyse iki yılımızı “süper hijyenik” geçirdik. Hayatımıza yeni hijyen ürünleri girerken temizlik rutinlerimiz…

Kadınlar indirim marketleri

Kadınlar indirim marketlerini yakın takibe aldı

Enflasyonist ortamın tüm kategorilerde satın alma tercihlerini ve tasarruf alışkanlıklarını değiştirmesi sürpriz değil elbette… Ancak…

Enflasyon mutfak alışverişini nasıl şekillendiriyor?

Enflasyon mutfak alışverişini nasıl şekillendiriyor?

Enflasyonun etkileri arttıkça tüketicinin alım gücü azalmaya devam ediyor. Peki, bu enflasyonist ortam tüketicinin mutfak…

Video oyunları şiddeti tetikliyor mu?

Video oyunları şiddeti mi tetikliyor?

Video oyunlarındaki şiddetle gerçek dünyadaki şiddet arasındaki bağlantı birçok kez çürütüldü ancak buna rağmen Amerikalıların…

zihinsel sağlık

Patronla zihinsel sağlık hakkında konuşmak neden zor?

Çalışanlar kimi günler zihinsel olarak bir mesai gününün yükünü kaldırabilecek kuvvette hissetmiyor kendini. Bu durumun…

Yılın İnovatif Ürünleri 2022

Yılın İnovatif Ürünleri -2

Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının sonuçları teknolojiyle zamanın hızına yetişmeye çalıştığımız bu dönemde tüketicinin hem hayatını…

Yılın İnovatif Ürünleri 2022

Yılın İnovatif Ürünleri -1

Bitimsiz bir dönüşümün olduğu yeni dünya düzeninde tüketici beklentileri hızla değişirken markalar da ardı ardına…

Markalar 14 Şubat yalnızlarının farkında mı?

Markalar 14 Şubat yalnızlarının farkında mı?

Markaların son dönemde liste başında tuttuğu bir madde var “kapsayıcılık”… Bu kavramın tüketici için ne…

Türkiye'nin yalnızlık kodları

Türkiye’nin yalnızlık kodları

Her toplumun kendine özgü bazı kodları var. Ama yalnızlığa bakış açısı birçok yerde aynı. Kalıplaşmış…