Covid-19 yaşlılığa çelme taktı

Covid-19 yaşlılığa çelme taktı

Covid-19 pandemisinin belki de tek pozitif etkisi en yeni ve en eski kuşaklar arasındaki dijital…

Marketing Türkiye

Hangi kuşaklar hangi içeriklere para ödüyor?

Her kuşağın dijital ayak izleri farklı. Neleri para ödemeye değer buldukları da… Marketing Türkiye için…

"Kişiselleştirme" sağlık sektörünün geçireceği dönüşüme yön verecek

“Kişiselleştirme” sağlık sektörünün geçireceği dönüşüme yön verecek

Covid-19 salgını ve alınan önlemler, sağlık sektörünün önemini ve salgın sonrası döneme sürdürülebilir, inovatif, uygun…

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte tarafından gerçekleştirilen “2020 Küresel Y Kuşağı Araştırması”, Y ve Z kuşaklarının, daha iyi bir…

X kuşağı, iş aidiyeti yerine iş şartlarına önem veriyor

X kuşağı, iş aidiyeti yerine iş şartlarına önem veriyor

Marmara Üniversitesi ve Üsküdar Üniversitesi’nin sosyal medya kuşaklarına yönelik hazırladıkları Çalışma Hayatı Ölçeği (ÇHÖ) ile…

En tutucu kuşak, 2000 sonrası doğan Z kuşağı oldu

En tutucu kuşak, 2000 sonrası doğan Z kuşağı oldu

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi ve Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi akademisyenlerinin sosyal medya kuşaklarına yönelik…