İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Marketing Türkiye Şubat sayısı okurlarıyla buluştu!

Her alanda değişim ve dönüşüm hız kesmeden devam ederken Marketing Türkiye de Şubat sayısında hem…

Meditasyon ve sağlık temalı podcastler zirve yaptı!

Tüketicilerden markalara herkesin yeni gündemi “iyi yaşam”. Global bir trend olan wellness hayatın her alanında…

Hüseyin Tapınç yazdı: İyi Yaşam

Pazarlama dünyasında sıklıkla kullanılan bazı kelimelerin karşılığını Türkçe’de bulmak ya da yabancı bir sözcüğü tek…

wellness solitude

Hayatta kalmak ile “yaşamak” arasında bir yerdeyiz…

Aslında hayatta kalmak hepimizin önceliği ama duygusal beklentimiz artık “yaşamaya” geçmek istiyor. Her uzatılan karantina…

Tüketiciler, markalardan “İyi Yaşam”a katkı bekliyor

Ogilvy, tüketicilerin marka iletişimlerindeki “iyi yaşam” (wellness) konseptini nasıl algıladıkları göz önüne seren ve bu…

karbon ayakizi

“Hissettiğimiz gibi düşünmüyor, düşündüğümüzü söylemiyor, söylediklerimizi de yapmıyoruz…”

Görsel deyince akla ilk gelen markalardan Getty Images, geçtiğimiz günlerde Visual GPS araştırmasının sonuçlarını açıkladı.…