Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Yerli ve milli gıda perakendesi tehdit altında! 2020 yılında yerel zincirlerin yürüttüğü çalışmaları değerleren Türkiye…

Marketing Türkiye ile 5 Dakikada gündeme bakış

Siber zorbalık pandemide yüzde 81 arttı!  Koronavirüs salgını, dünyayı benzeri görülmemiş bir belirsizlik, finansal istikrarsızlık…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…

Perakendeciler “güvenlik” barajına neden takıldı?

Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…

Ekonomik güven endeksi yükseldi

Türkiye İstatistik Kurumu’nun verilerine göre, ekonomik güven endeksi Haziran’da 73.5 oldu. Mayıs ayında 61.7 olarak…

En çok evlilik İstanbul’da, en az evlilik Bayburt’ta gerçekleşti

Medya takip ve raporlama ajansı PRNet, evlilik rakamlarını konu alan araştırmayı inceledi. PRNet’in Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerinden…

TÜİK iş bulma oranı en yüksek olan meslekleri açıkladı

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerinden yaptığı derlemeye göre, Türkiye’de geçen yıl istidam edilenlerin sayısı, bir…

Türkiye’nin yaşlı nüfusu son 5 yılda yüzde 16 arttı

Türkiye İstatistik Kurumu 2018 yılına ilişkin istatistiklerle yaşlılar çalışmasının sonuçlarını açıkladı.  Türkiye’de yaşlı nüfus oranının…

TÜİK: Evliler ve okumayanlar daha mutlu

Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) “Yaşam Memnuniyeti Araştırması”nın 2018 yılı sonuçları açıklandı. Gerçekleştirilen araştırmaya göre geçen…