Google ajansını seçti...

Google ajansını seçti…

İstanbul merkezli dijital iletişim ajansı Senfonico, Google ve Think with Google’ın yeni kreatif ve dijital…

Erişimi artırmak isteyen reklamverenler TV'yi nasıl kullanmalı?

Erişimi artırmak isteyen reklamverenler TV’yi nasıl kullanmalı?

Çok değil belki de sadece 10 yıl öncesine kadar sevilen bir televizyon dizisinin haftalık bölümünü…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Twitter Spaces’ten Clubhouse rekabetini körükleyecek Android hamlesi Clubhouse ile birlikte sohbet odalarında sesli sohbetler yapmanın…

Öngörülemeyen dönemlere yönelik sosyal medya stratejileri

Öngörülemeyen dönemlere yönelik sosyal medya stratejileri

Son dönemde artan sosyal medya kullanım oranları markalar için sosyal ticareti vazgeçilmez kılıyor. Fakat işin…

Google, Black Friday'in formülünü çözdü

Google, Black Friday’in formülünü çözdü

Bundan yıllar öncesinde Black Friday literatüre tek bir gün olarak girmiş olsa da bugün tablo…

Oyuncularla etkileşime geçmek ve gelir elde etmek için 3 ipucu

Oyuncularla etkileşime geçmek ve gelir elde etmek için 3 ipucu

Mobil oyunların hayatımızdaki yeri özellikle geçirmekte olduğumuz bu sıradışı yıl içerisinde yadsınamaz bir noktaya geldi.…

Mobil dünyanın tüketicideki yeri pandemi döneminde nasıl değişti?

Mobil dünyanın tüketicideki yeri pandemi döneminde nasıl değişti?

The Update’in yeni bölümünde, Google Türkiye FMCG, Finans, Telekom ve Otomotiv Sektör Lideri Hilmi Aydın,…

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…

"Sürdürülebilir moda" hiç eskimeyecek!

“Sürdürülebilir moda” hiç eskimeyecek!

Moda endüstrisinin uzunca zamandır güçlü bir gündemi var : “sürdürülebilirlik”! Daha önce yayınladığımız Yeni moda: daha…

İşletmeler için fayda sağlayacak 3 çözüm önerisi

İşletmeler için fayda sağlayacak 3 çözüm önerisi

Günümüz tüketicileri aradıkları ürünlere en hızlı ve en kolay yoldan ulaşmanın yanı sıra kendilerine en…

Think with Google sordu: Dünya bir günde ne izledi?

Think with Google sordu: Dünya bir günde ne izledi?

Birçok araştırma, uzun zaman dilimlerini kapsaması ve nispeten kompleks konular hakkında fikir vermesiyle toplumun işleyişlerine…

Doğru pazarlama stratejisi "zorluk" dinlemiyor!

Doğru pazarlama stratejisi “zorluk” dinlemiyor!

Koronavirüs hiç şüphesiz perakende sektöründe ani aksiyonların alınmasını, hızlı ve esnek hamlelerle markaların pazarlama stratejilerini…