Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Twitter Spaces’ten Clubhouse rekabetini körükleyecek Android hamlesi Clubhouse ile birlikte sohbet odalarında sesli sohbetler yapmanın…

Öngörülemeyen dönemlere yönelik sosyal medya stratejileri

Son dönemde artan sosyal medya kullanım oranları markalar için sosyal ticareti vazgeçilmez kılıyor. Fakat işin…

Google, Black Friday’in formülünü çözdü

Bundan yıllar öncesinde Black Friday literatüre tek bir gün olarak girmiş olsa da bugün tablo…

Oyuncularla etkileşime geçmek ve gelir elde etmek için 3 ipucu

Mobil oyunların hayatımızdaki yeri özellikle geçirmekte olduğumuz bu sıradışı yıl içerisinde yadsınamaz bir noktaya geldi.…

Mobil dünyanın tüketicideki yeri pandemi döneminde nasıl değişti?

The Update’in yeni bölümünde, Google Türkiye FMCG, Finans, Telekom ve Otomotiv Sektör Lideri Hilmi Aydın,…

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…

“Sürdürülebilir moda” hiç eskimeyecek!

Moda endüstrisinin uzunca zamandır güçlü bir gündemi var : “sürdürülebilirlik”! Daha önce yayınladığımız Yeni moda: daha…

İşletmeler için fayda sağlayacak 3 çözüm önerisi

Günümüz tüketicileri aradıkları ürünlere en hızlı ve en kolay yoldan ulaşmanın yanı sıra kendilerine en…

Think with Google sordu: Dünya bir günde ne izledi?

Birçok araştırma, uzun zaman dilimlerini kapsaması ve nispeten kompleks konular hakkında fikir vermesiyle toplumun işleyişlerine…

Doğru pazarlama stratejisi “zorluk” dinlemiyor!

Koronavirüs hiç şüphesiz perakende sektöründe ani aksiyonların alınmasını, hızlı ve esnek hamlelerle markaların pazarlama stratejilerini…

YouTube video trendlerinden pazarlama okuması yapmak mümkün mü?

Hepimiz, pandeminin başından bu yana dünyanın dört bir yanındaki kitlelerin gözünü YouTube gibi platformlara nasıl…

Yeni dönemde markaların ajanslardan beklentileri ve benimsenebilecek 3 kritik strateji

Paylaşım Google Türkiye Agency Transformation Manager, Ege Demirtaş’ın. Başlık, beni mutlaka okumalısın diyor. Neden? Ajanslara…