Markalar arasındaki güçlü rekabet, sosyal medyada da tam hız devam ediyor. Günde 62 bin sosyal…
Markalar arasındaki güçlü rekabet sosyal medyada da durmaksızın devam ediyor. Günde 64 bin sosyal medya…
Markalar, pazarlama ve iletişim stratejileri doğrultusunda tüketicilerine ulaşıp mesajlarını iletmek ve kitleleriyle aralarında güçlü bir…
Markalar, pazarlama ve iletişim stratejileri doğrultusunda tüketicilerine ulaşıp mesajlarını iletmek ve kitleleriyle aralarında güçlü bir…
Yeni yılın ilk ayında markalar 2022 yılı için planladıkları iletişim stratejilerini uygulamaya başladı. Her biri…
Tüm dünyada pandemiyle geçen bir yıl daha sona ererken hayatımıza giren yeni alışkanlıkların etkileri birçok…
Sosyal medyada her gün binlerce içerik paylaşılıyor ve bu paylaşımlar milyonlarca etkileşim elde ediyor. Hal…
Sosyal medyada her gün binlerce içerik paylaşılıyor ve bu paylaşımlar milyonlarca etkileşim elde ediyor. Markalar,…
Her geçen gün aktif kullanıcı sayısı artan sosyal medya platformlarına markalar da daha fazla zaman…
Markalar, gelenekselden dijital kanallara yönelen tüketicilerle buluşma hedeflerinde sosyal medyanın önemini her geçen gün daha…
Normalleşme sürecinin yavaş yavaş başladığı Türkiye’de, markalar mesajlarını tüketiciye iletebilmek için günde yaklaşık olarak 66…
Sosyal medyanın markaların mesajlarını tüketicileriyle etkili şekilde buluşturabilmelerinde ne denli önemli olduğunu söylemek malumun ilanı.…