Google algoritmalarını yeniliyor: Kopya içeriklere zirvede yer yok!

Google algoritmalarını yeniliyor: Kopya içeriklere zirvede yer yok!

Google, Arama hizmetinin algoritmasında önemli bir güncelleme yaparak kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor. Yeni algoritma ile…

<strong>İhracat hacmini artırmak isteyen markaların aracı: Organik büyüme</strong>

İhracat hacmini artırmak isteyen markaların aracı: Organik büyüme

2023’ün ilk yarısında medya yatırımlarında en büyük payı yüzde 65,87 ile dijital alsa da, dolara…

Google aramada bazı web sitelerini önceliklendirecek

Google aramada bazı web sitelerini önceliklendirecek

Google, arama sonuçlarında kaliteli web sitelerine daha fazla öncelik vermeyi amaçlayan ve kullanıcıların daha güvenilir…

Acun Medya'nın SEO çalışmalarını Mosanta yürütecek

Acun Medya’nın SEO çalışmalarını Mosanta yürütecek

Acun Ilıcalı’nın şirketi Acun Medya, SEO çalışmalarını yürütmek için Mosanta’yı tercih etti. İlyas Teker tarafından…

Daha etkili yerel SEO stratejileri için 3 ipucu!

Daha etkili yerel SEO stratejileri için 3 ipucu!

Araştırmalar gösteriyor ki telefonlarında yakınlarındaki bir şeyi arayanların yüzde 76’sı gün içinde bir işletmeyi ziyaret…

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…

seo ppc

Ajansların krizde hayatta kalma kılavuzu: PPC SEO’ya karşı!

COVID-19 ışığında sektör veya ülke fark etmeksizin tüm iş dünyası hayatta kalmak için beklenmedik koşullara…

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri SEMrush’ı kullanarak aylık 47 milyon organik trafiğe ulaştı.  Nefis Yemek Tarifleri 3…

SEO stratejinizde neden dijital PR’a yer vermelisiniz?

SEO stratejinizde neden dijital PR’a yer vermelisiniz?

Bugünlerde PR denilince gözler doğan olarak dijital PR’a dönüyor; okur sayısı daha fazla olan online…