“Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?” dosyasının ilk bölümünde, AI ile hazırlanan…
Reklam sektörü her geçen yıl daha da uzayan çalışma saatleri ve artan yoğun iş temposuyla…
2024 yılı küresel ve yerel ölçekte jeopolitik ve ekonomik sorunların yarattığı belirsizlikler nedeniyle iletişim sektörü…
Tüketiciyi yanıltan reklam ve ticari uygulamalara 2025 yılında uygulanacak cezalar belli oldu. 20 Aralık 2024…
Reklamlar, tüketiciyi bilgilendirmenin ötesinde, onların karar verme süreçlerini etkileyen güçlü bir araç. Ancak bu gücün…
TikTok, Instagram ve YouTube gibi zengin içerikli platformlar genellikle aynı anda metin, fotoğraf, video ve…
Ateşi yakan isim LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş oldu. Genel Müdür hayli…
YouTube reklam alanları arasında en prestijlisi olan masthead alanı için yeni yasaklar ile gündemde. Yeni yasaklarla birlikte artık…
Zamanının büyük bir çoğunu evde geçiren tüketicinin dikkat süresi gitgide kısalıyor. Hatta öyle ki bu…
Kabul etmek gerekir ki; “sosyal medya” TV izleme şeklimizde tamamen devrim yarattı. Bugün kaçımız için…
Aleyna Tilki son günlerde rol alçağı meyve suyu reklamıyla gündemde… 2016 yılında çıkardığı Cevapsız Çınlama…
Apple’ın yeni gizlilik politikasına göre kullanıcılar, hangi uygulamanın hangi verileri kullanabileceğine dair özel izinler verebiliyor.…