Ramazan'ın yükselen trendi sanal iftarlar

Ramazan’ın yükselen trendi sanal iftarlar

Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…

Türkiye Diyanet Vakfı'ndan Ramazan reklamlarına farklı bir yorum

Türkiye Diyanet Vakfı’ndan Ramazan reklamlarına farklı bir yorum

Türkiye Diyanet Vakfı, “Kardeşlerini Unutma. Beklenen Sensin” temasıyla 2021 yılı Ramazan ayı faaliyetlerinin tanıtımını rap…

Ramazan'da çevrimiçi alışverişe talep arttı

Ramazan’da çevrimiçi alışverişe talep arttı

Criteo, Türkiye’de Ramazan ayı özelinde ‘Tüketici Alışveriş Tercihleri’ araştırması gerçekleştirdi. Yapılan araştırmada, korona virüs salgının…

Albaraka Türk'ün Neşe Katan İkili'si ikinci kez sahnede...

Albaraka Türk’ün Neşe Katan İkili’si ikinci kez sahnede…

Albaraka Türk, Ramazan ayı boyunca Değer Katan İkili’nin “Neşe Katan İkili”ye dönüştüğünü duyurduğu serinin ikinci…

McDonald's'tan kum saatine "iftar" dokunuşu

McDonald’s’tan kum saatine “iftar” dokunuşu

McDonald’s, “McDonald’s Iftar Sand Clock” isimli yeni kampanyasında Ramazan ayında iftarı McDonald’s yiyerek açmaya farklı…

Ramazan ayında tüketicilerin yüzde 85'i akıllı telefonlarını alışveriş için kullanıyor

Ramazan ayında tüketicilerin yüzde 85’i akıllı telefonlarını alışveriş için kullanıyor

Heyecanla beklenen Ramazan ayı başladı. Özellikle birlikteliğe ve huzura her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyulan…

McDonald's Ramazan ayını sandviçleriyle aydınlatmayı hedefliyor

McDonald’s Ramazan ayını sandviçleriyle aydınlatmayı hedefliyor

McDonald’s bu yıl Ramazan’ınızı sandviçler ve atıştırmalıklarıyla aydınlatmayı hedeflediğini yeni bir kampanya ile duyurdu.  McDonald’s,…

Tüketici davranışları Ramazan’da sektörleri nasıl etkiliyor?

Tüketici davranışları Ramazan’da sektörleri nasıl etkiliyor?

Criteo, her yıl olduğu gibi 2018’de de Ramazan ayı özelinde bir rapor hazırladı. Hazırladığı raporda,…