Inbound ve outbound pazarlama nedir?

Inbound ve outbound pazarlama nedir?

Pazarlama, sunduğunuz ürün veya hizmetlere müşteri çekebilmek adına önemli bir rol oynar. Bu bağlamda, pazarlama…

5 maddede içerik pazarlamasına growth hacking uygulamak

5 maddede içerik pazarlamasına growth hacking uygulamak

Büyümekte olan bir marka veya pazarlamacı olarak growth hacking’i daha önce muhakkak duymuşsunuzdur… Aslına bakarsanız…

Müşteri yaşam boyu değerinden yararlanmak isteyen şirketler için 5 ipucu

Müşteri yaşam boyu değerinden yararlanmak isteyen şirketler için 5 ipucu

Şirketler ve pazarlamacılar müşteri davranışlarını değerlendirirken genellikle anlık işlemlere, yani müşterilerin o anda neyi nasıl…

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak!

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak!

Bu akşam saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı yayınının konuğu, son dönemde “Öngörülemeyenler”…

Pandemide hayatı kolaylaştıran mobil uygulamalar...

Pandemide hayatı kolaylaştıran mobil uygulamalar…

Herkes dijital ortamın devasa bir “fırsatlar dünyası” olduğu konusunda hemfikir. Hatta her yeni inovasyon yeni…

Tüketicinin gönlünü fetheden reklamların ortak özellikleri neler?

Tüketicinin gönlünü fetheden reklamların ortak özellikleri neler?

Pazarlama uzmanları 2020 yılında iletişim yapan markaları şu öngörüyle uyardı; pandemi boyunca markaların gösterdiği tutum…

Yeni dünyada pazarlama başarısı için izlemeniz gereken 5 adım!

Yeni dünyada pazarlama başarısı için izlemeniz gereken 5 adım!

Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…