Menemen soğanlı mı? Soğansız mı?: Türk halkının yeme içme alışkanlıkları belli oldu

Menemen soğanlı mı? Soğansız mı?: Türk halkının yeme içme alışkanlıkları belli oldu

Metro Türkiye’nin, araştırma ve danışmanlık şirketi KONDA iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Yeme İçme Araştırması”nın sonuçları açıklandı.…

İstanbul metrosunun logosu değişiyor mu?

İstanbul metrosunun logosu değişiyor mu?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 6 Eylül itibarıyla İstanbul’da metro simgesinin değiştiğini duyurmuştu. Yapılan…

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma işbirliği, Deloitte’nin uzmanlığıyla geliştirilen B2B Excellence Awards’ta, Türkiye’nin En İtibarlı…

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…

Metro Türkiye zor günde HORECA’nın yanında!

Metro Türkiye zor günde HORECA’nın yanında!

Metro Türkiye Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü Seçil Demiralp ile; 30. yılını kutlayan…

Perakendenin koronavirüs ile mücadelesi

Perakendenin koronavirüs ile mücadelesi

Tüm dünyayı kasıp kavuruyor, binlerce insanı öldürüyor, yüz binlercesini ise karantinaya mahkum ediyor… Sağlığımızı ve…

Sevgililer Günü'nde zincir restoranlar tercih edilmiyor

Sevgililer Günü’nde zincir restoranlar tercih edilmiyor

Metro tarafından Türkiye dâhil 10 ülkede yapılan araştırma, Sevgililer Günü gibi özel günlerde akşam yemekleri…