İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Meditasyon ve sağlık temalı podcastler zirve yaptı!

Tüketicilerden markalara herkesin yeni gündemi “iyi yaşam”. Global bir trend olan wellness hayatın her alanında…

Hüseyin Tapınç yazdı: İyi Yaşam

Pazarlama dünyasında sıklıkla kullanılan bazı kelimelerin karşılığını Türkçe’de bulmak ya da yabancı bir sözcüğü tek…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi Yaşam

Çevre duyarlılığımızla birlikte kelime dağarcığımızda sürdürülebilirlik, toplumsal fayda gibi kavramlar yer etmiş, farkındalığımızı da artırmıştı.…

Bir yeni kavram ve yeni bir ekonomik değer: “İyi Yaşam”

Ogilvy’nin The Wellness Gap: What consumers need and what brands need to do better adlı araştırmasında, pandemi…

Tüketiciler, markalardan “İyi Yaşam”a katkı bekliyor

Ogilvy, tüketicilerin marka iletişimlerindeki “iyi yaşam” (wellness) konseptini nasıl algıladıkları göz önüne seren ve bu…