Pandemiyle yaşamaya artık alıştık. Hatta aşı uygulamalarının yaygınlaşması güzel günlere dair umutları artırıyor. Peki fiziksel…
Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…
Tüketicilerden markalara herkesin yeni gündemi “iyi yaşam”. Global bir trend olan wellness hayatın her alanında…
Pazarlama dünyasında sıklıkla kullanılan bazı kelimelerin karşılığını Türkçe’de bulmak ya da yabancı bir sözcüğü tek…
Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…
Çevre duyarlılığımızla birlikte kelime dağarcığımızda sürdürülebilirlik, toplumsal fayda gibi kavramlar yer etmiş, farkındalığımızı da artırmıştı.…
Ogilvy’nin The Wellness Gap: What consumers need and what brands need to do better adlı araştırmasında, pandemi…
Ogilvy, tüketicilerin marka iletişimlerindeki “iyi yaşam” (wellness) konseptini nasıl algıladıkları göz önüne seren ve bu…