Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?

Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?

Pazarlamacılar, yazarlar ve yaratıcılar herkesten daha iyi bilir ki “dilin” gücü vardır… Ancak ne olduysa…

Superman uçuşa geçti: Peki, diğer süper kahramanlar neden çakıldı?

Superman uçuşa geçti: Peki, diğer süper kahramanlar neden çakıldı?

Süper kahraman filmlerine olan ilginin azaldığı, seyircilerin bu türden bıktığı uzun süredir konuşuluyordu. Ancak Warner…

"İnsansız" sürdürülebilirlik oksimoronu

“İnsansız” sürdürülebilirlik oksimoronu

Net 0 hedefleri, “yeşil dönüşüm” ve niceleriyle daha iyi bir gelecek yaratma hayali iş dünyası…

Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?

Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?

Reklam ve ajans kökenli biri olarak çok iyi biliyorum: Tüyleri diken diken eden fikirler, sektörün…

"Kalabalık yalnızlar" kalabalıklaşıyor

“Kalabalık yalnızlar” kalabalıklaşıyor

2024’ün Aralık ayında TDK yılın kelimesi/kavramını belirlemek için bir anket başlatmış ve “Kalabalık Yalnızlık” da…

Türkiye artık başka şeylere gülüyor!

Türkiye artık başka şeylere gülüyor!

“Gülmeye çok ihtiyacımız olan günler”e ilaç gibi gelen isimler reçeteleri değiştirdi, Türkiye’de mizah anlayışı ise…

Tüketiciler için yeni bir dönem: "Tüketmeme çağı"

Tüketiciler için yeni bir dönem: “Tüketmeme çağı”

Endüstri devriminden bu yana pazarlama disiplini farklı tarihsel süreçleri ardında bıraktı. Üretim ve ürün odaklı…

Polimat CMO'ların yükselişi!

Polimat CMO’ların yükselişi!

Teknolojinin hızla gelişmesi ve tüketici davranışlarının günbegün karmaşıklaşmasıyla birlikte giderek daha dinamik ve çok yönlü…

“2028 Olimpiyatları böyle olmasın” diyorsak...

“2028 Olimpiyatları böyle olmasın” diyorsak…

2024 Paris Olimpiyatları, ülke olarak damağımızda acı bir tat bıraktı. 40 sene sonra, oyunları hiçbir…

Siz hiç kırmızı mercimekli dondurma yediniz mi?

Siz hiç kırmızı mercimekli dondurma yediniz mi?

Mardin, etkileyici yapıları, sımsıcak renkleri, pek çok dili ve dini harmanladığı kapsayıcı kültürüyle pek çoğumuzun…

Korkutmuyorum; ya şimdi ya da hiç!

Korkutmuyorum; ya şimdi ya da hiç!

Yapay zeka uygulamalarının hangisini kullanacağımızı biz tartışa duralım teknoloji devleri her gün yeni bir versiyonuyla…

Global arenada tanıdık bir yüz…

Global arenada tanıdık bir yüz…

Markalaşmak, markayı global pazarlara taşımak zor zanaat. FLO da Türkiye’den demir alıp yolculuğunu küresel çapta…