Pazarlamacılar, yazarlar ve yaratıcılar herkesten daha iyi bilir ki “dilin” gücü vardır… Ancak ne olduysa…
Süper kahraman filmlerine olan ilginin azaldığı, seyircilerin bu türden bıktığı uzun süredir konuşuluyordu. Ancak Warner…
Net 0 hedefleri, “yeşil dönüşüm” ve niceleriyle daha iyi bir gelecek yaratma hayali iş dünyası…
Reklam ve ajans kökenli biri olarak çok iyi biliyorum: Tüyleri diken diken eden fikirler, sektörün…
2024’ün Aralık ayında TDK yılın kelimesi/kavramını belirlemek için bir anket başlatmış ve “Kalabalık Yalnızlık” da…
“Gülmeye çok ihtiyacımız olan günler”e ilaç gibi gelen isimler reçeteleri değiştirdi, Türkiye’de mizah anlayışı ise…
Endüstri devriminden bu yana pazarlama disiplini farklı tarihsel süreçleri ardında bıraktı. Üretim ve ürün odaklı…
Teknolojinin hızla gelişmesi ve tüketici davranışlarının günbegün karmaşıklaşmasıyla birlikte giderek daha dinamik ve çok yönlü…
2024 Paris Olimpiyatları, ülke olarak damağımızda acı bir tat bıraktı. 40 sene sonra, oyunları hiçbir…
Mardin, etkileyici yapıları, sımsıcak renkleri, pek çok dili ve dini harmanladığı kapsayıcı kültürüyle pek çoğumuzun…
Yapay zeka uygulamalarının hangisini kullanacağımızı biz tartışa duralım teknoloji devleri her gün yeni bir versiyonuyla…
Markalaşmak, markayı global pazarlara taşımak zor zanaat. FLO da Türkiye’den demir alıp yolculuğunu küresel çapta…