Koronavirüs salgınında dijital kullanıcıların tercihleri neler oldu?

Gemius, Aralık ayından beri dünyayı etkisi altına alan Covid-19’un dijital içerik tüketimine etkilerini IAB Türkiye…

Mart ayında en çok eğitim, haber, sağlık ve oyun kategorilerinin ziyaretçi sayılarında artış görüldü

IAB TR İnternet Ölçümleme Araştırması’na göre Mart ayında eğitim, haber, sağlık ve oyun kategorilerinin gerçek…

Koronavirüs ile haber sitelerinin trafiği 28,2 milyondan 32,5 milyona çıktı…

Gemius Türkiye’nin hazırladığı IAB TR İnternet Ölçümleme Araştırması verilerine göre Mart ayında Eğitim Bilişim Ağı…

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…

“Black Friday’den en çok erkekler yararlandı”

IAB Türkiye tarafından her yıl yapılan “Black Friday” ziyaretçi araştırmasının 2019 verileri açıklandı. Kampanya verilerine…

IAB Türkiye Genel Koordinatörü Ömür Erdem Çelik oldu

20 yıldır ulusal ve uluslararası reklam ajanslarında ve reklamverenlerde birçok markanın Reklam ve Halkla İlişkiler…

Dijitalin en iyileri MIXX Awards’da ödüllerine kavuştu

IAB Türkiye tarafından bu yıl 9’uncu kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde…