Yarının mağazacılık deneyimi

Yarının mağazacılık deneyimi

Pandeminin başlangıcındaki telaşlı ilk günlerden bu yana tam bir yıl geçti. Bir yıl önce belirsiz…

Müşteri sadakatinin anahtarı: Omni-Channel

Müşteri sadakatinin anahtarı: Omni-Channel

Pandemi dönemi hayatımıza yepyeni kavramları sokarken, kimi kavramlarıysa daha çok duymamıza ve üzerine daha çok…

Marketing Türkiye - Deloitte Roundtables serisi "Rapid Commerce" ile başladı

Marketing Türkiye – Deloitte Roundtables serisi “Rapid Commerce” ile başladı

Dikey alanlarda “Yeni yetkinliklerle yeni alanların” derinlemesine tartışılarak vizyon yaratan bilgi üretimini amaçlayan Marketing Türkiye…

Belirsizlikler içinde "İnsanın" yükselişi

Belirsizlikler içinde “İnsanın” yükselişi

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ilkinde Dijital ve Deneyim Tasarımının Geleceği’ni ikincisinde ise İnsan, Mekan…

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ikinci buluşması 13 Ağustos saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ikinci buluşması 13 Ağustos saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…

“E-ticarete dair doğru bilinen yanlışlar ve yanlış bilinen doğrular”

“E-ticarete dair doğru bilinen yanlışlar ve yanlış bilinen doğrular”

TÜBİSAD Yönetim Kurulu Başkanı K. Erman Karaca ve Deloitte Danışmanlık Şirket Ortağı Hakan Göl ile…