İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), dijital reklamcılık sektörünün sağlıklı gelişimi ve büyümesi yönündeki vizyonu ve uzun…
Bugünün hızla değişen iş dünyasında, şirketler rekabet avantajı elde ederek büyümek için ileri teknolojilere yatırım…
Accenture Song İsveç ve adidas şehrin en iyi koşucusunu ortaya çıkarmak için iş birliği yaptı.…
“Küflü çikolata” kriziyle bir anda gündeme oturan Patiswiss için bir markanın taklidi olduğu iddia edildi.…
Koç Holding, son dönemde Koç Topluluğu Şirketleri ve Koç ailesi mensuplarının isimlerini kullanan, ses ve…
Türkiye’de, küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak…
Satın aldığı Patiswiss marka çikolatanın küflenmiş çıkması üzerine tepki gösteren bir kişi yaşadığı olumsuz deneyimi…
Takeda Türkiye Genel Müdürü Ömür Mangaloğlu, Birleşmiş Milletler Eğitim ve Araştırma Enstitüsü (UNITAR) iş birliği…
Şubat 2024 döneminde AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, bir önceki yılın aynı ayına göre nominal olarak…
Lay’s STAX ile herkesi “relaks modu” açmaya çağırıyor. Pringles’ın ikonik ambalajına benzeyen yeni tasarımıyla piyasaya…
Türkiye’nin önde gelen restoran zincirlerinden Baydöner, “Cossla” adını taşıyan yeni mobil uygulaması aracılığıyla sofrasının bereketini…
Müşteri deneyimini zirveye taşımakla kalmayan, operasyonları optimize eden, güvenliği artıran ve satışları maksimize eden yapay…