Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Kadınların gelirleri masraflarını karşılamaya yetmiyor Facebook Türkiye, 8 Mart Kadınlar Günü’nde pandemi döneminde gerçekleştirdiği ve…

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

COVID-19 salgını yaşamları tümden değiştirdi. Bu değişimin sonuçlarıysa her krizde olduğu gibi yine tüketici davranışlarına,…

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

WhatsApp tarihin en büyük dijital göçü ve farkındalığını tetikledi

WhatsApp, tarihin en büyük dijital göçünü başlattı. Hızla kan kaybeden dijital mesajlaşma uygulaması aslında çığır…

Türkiye yeni yıldan umutlu…

Dünya, bu zamana kadar her 100 yılda bir görülen pandemiye, İspanyol Gribi’nin üzerinden tam 100…

Türk halkı beynine çip taktırır mı?

Elon Musk’ın insan beynine çip yerleştirmek üzere çalıştığı “Neuralink” projesini tanıtmasıyla tüm dünyada gündem değişti.…

Ebeveynlerin gözünden uzaktan eğitim

COVID-19 salgınıyla birlikte uzaktan eğitime geçiş yapmak durumunda kalan eğitim kurumları, yeni eğitim-öğretim yılında da…

“Tatilde teknoloji detoksu” söylemden öteye geçmiyor, Türk halkı tatilde de teknolojik ürünlerden kopamıyor…

DORinsight tarafından yapılan “Tatil yaparken sürdürülen teknolojik alışkanlıklar” başlıklı araştırmanın sonuçlarına göre, katılımcıların yüzde 97’si…

DORinsight’ın yeni Genel Müdürü Pınar Köseoğlu oldu

Araştırma şirketi DORinsight’ta Genel Müdürlük görevine; marka stratejisi, pazarlama ve araştırmada 23 yıllık deneyime sahip…

Türk halkı salgının 6 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan “Salgından sonra değişen tüketici davranışları” araştırması, koronavirüs krizinin Türk…

Ebeveynlerin yüzde 93’ü salgın döneminde sorumluluklarının arttığını söylüyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan ‘Evde Çocuklarla Hayat’ başlıklı araştırma, bu süreçte anne-babaların evde…

Babalar, çocuklarının baba mesleğini yapmasını istemiyor

DORinsight, Babalar Günü’ne özel araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırmaya katılan babaların yüzde 61’i çocuklarının baba mesleğini…