Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Hızlı tüketim ürünleri çevrimiçi uçuşta!

Pandemi dönemi ve alınan önlemlerle birlikte tüketicilerin alışveriş tercihinin online’a yönelmesi elbette kaçınılmazdı. Süreç tüm…

Haftanın öne çıkan atamaları

Nielsen’de ilk defa bir Türk kadınına küresel sorumluluk: Didem Şekerel Erdoğan Dünyanın önde gelen araştırma…

Nielsen Türkiye’de Perakende Hizmetleri Direktörlüğü görevine Onur Yüksel getirildi

Nielsen Türkiye’de perakende hizmetleri direktörlüğü görevine Onur Yüksel getirildi. Nielsen Türkiye Genel Müdürü ve Doğu…

Koronavirüs alışveriş alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New…