Ofis alışverişine 100.000 saat harcadık: En çok ne satın aldık?

Pandemiyle birlikte alışveriş alışkanlıklarındaki değişimin e-ticareti hayatımızın merkezine konumlandırdığı herkesin malumu. Geçen yıl yüzde 65…

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma işbirliği, Deloitte’nin uzmanlığıyla geliştirilen B2B Excellence Awards’ta, Türkiye’nin En İtibarlı…

Hijyen varsa iş yerleri açılır

Eczacıbaşı Profesyonel ve Avansas yeni normalle birlikte kapılarını tekrar açan işyerlerine yönelik yeni bir reklam…

Çalışanların yüzde 90’ı “İşyerlerinde hijyen önlemleri ciddi oranda artacak” diyor

Avansas, normalleşme sürecinin iş dünyasına yansımalarını hem çalışanlara hem işverenlere sordu. Markanın gerçekleştirdiği araştırmaya göre;…