Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven

Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven

Bir marka ne zaman gerçek bir fark yaratır? Kuşkusuz mesajını sadece anlatmakla kalmayarak, raflardan ötesine…

Tüketicinin gönlünü fetheden reklamların ortak özellikleri neler?

Tüketicinin gönlünü fetheden reklamların ortak özellikleri neler?

Pazarlama uzmanları 2020 yılında iletişim yapan markaları şu öngörüyle uyardı; pandemi boyunca markaların gösterdiği tutum…

Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri için kamera karşısında

Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri için kamera karşısında

Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Bağışıklığın Ritmi” adlı yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aptamil…

Aptamil Çocuk Devam Sütü‘nün 2 yeni reklam filmi yayınlandı

Aptamil Çocuk Devam Sütü‘nün 2 yeni reklam filmi yayınlandı

Yenilenerek raflarda yerini alan Aptamil Çocuk Devam Sütü‘nün yeni iletişim kampanyası yayına girdi. Aptamil Çocuk…