Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri için kamera karşısında

Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Bağışıklığın Ritmi” adlı yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin yeni iletişim kampanyasında, “Aptamil oyun uyku bağışıklığın ritmi bu” sözleriyle, günümüzde daha da önem kazanan bağışıklığa vurgu yapılıyor ve bebekli ailelerin günlük ritimlerine dikkat çekiliyor.

“Bebeğinizin bağışıklığı güçlüyse ritminiz devam eder” mesajının verildiği filmde, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin içeriğindeki prebiyotik lifler sayesinde bebeklerin bağışıklığını desteklediği ve bu sayede gelişimleri için büyük önem taşıyan günlük oyun ve uyku ritimlerinin bozulmadan devam etmesine destek olduğu vurgulanıyor.

Tv ve dijital kanallarda yayına giren reklam filmi Kıvanç Baruönü imzası taşıyor.

KÜNYE:

Reklamveren: Danone Nutricia / Aptamil Çocuk Devam Sütleri

Reklamveren Temsilcisi: Pelin Aydoğdu, Serhan Selek, Şeyma Özhan, Kamer Buğu Öktem, Müge Kütük, Nagehan Beypazar, Nil Sözen

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Yaratıcı Ekip Liderleri: Orkun Önal, Mesut Koçarslan

Yaratıcı Ekip: Eduardo Fumerovivas, Cihan Üstek, Can Demir

Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik

Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ceren Çalıkuşu, Selin Uruç, Betül Arıcı

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli

Ajans Prodüksiyon Yöneticisi: Evrim Saraçoğlu

Ajans Prodüksiyon Ekibi: Efe Koçdağ, Volkan Alkan

Prodüksiyon Şirketi: Organic Film

Yönetmen: Kıvanç Baruönü

Post Prodüksiyon: 1000Volt

Müzik: 3K1A

Şarkı Adı: Bağışıklığın Ritmi

Söz: TBWA\Istanbul

Beste: Fecri Ebcioğlu

Medya Ajansı: Wavemaker

Kullanılan Mecralar: TV, Dijital

 

İLGİLİ HABERLER