İstanbul'un yeni markası

İstanbul en önemli markasına kavuştu

Atatürk Kültür Merkezi, 1970 yılında Cadı Kazanı adlı oyun oynanırken çıkan yangın sonucu kül olmuştu.…

Sosyal medya

Mahalle yanarken su sosyal medyadan gelmiyor

Ülkemizde yaşanan ve hepimizi derinden sarsan yangınlar sırasında iletişim dünyasını doğrudan ilgilendiren bir tartışma yaşandı:…

“Sosyal sorumluluk” satış odaklı olmaz

“Sosyal sorumluluk” satış odaklı olmaz

Şahin Sucukları’nın TV’deki reklam filmini görmüşsünüzdür. “Geleceği Yeniden Yeşerteceğiz” mesajıyla ülkemizdeki yangınların yaralarını sarmak için…

etkili ikna yöntemleri

İkna sürecinde yasak mı yoksa teşvik mi daha etkili?

İletişimdeki temel mesele iknadır. Hedef kitleyi bir fikri benimsemek ya da bir ürünü satın almak…

Ali Saydam

Algılama yönetiminin yeni gerçekleri

Ali Saydam’ın “Algılama Yönetimi” adlı kitabı raflarda yerini aldığında takvimler 2005 yılını gösteriyordu. Yayınlandığı dönemde…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

Salamı dilimlemek

Salamı dilimlemek

“O nasıl başlık öyle” diye hemen itiraz etmeyin lütfen. İzah edelim… Bize göre Cem Yılmaz,…

Prime’dan adına yakışır etkinlik

Prime’dan adına yakışır etkinlik

Türk Telekom’un Salı geceleri İstanbul Boğazı’nın manzarası eşliğinde başlattığı etkinlik takdire şayan: Açık Havada Arabalı…

Kriz mi, kaos mu?

Kriz mi, kaos mu?

Konu, tahmin edilenden de daha ciddi. Mesele sadece olaya iletişim bo­yutunda nasıl yaklaşıla­cağının tartışılmasından oluşmuyor.…

BBC "Maymun" krizini nasıl aştı?

BBC “Maymun” krizini nasıl aştı?

Kurumlarda “iç iletişim” yani çalışanlarla yönetim arasındaki ilişki ve iletişim büyük önem taşıyor. Markanın güvenilirliği…