17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Seçim kazandıran lokanta

Seçim kazandıran lokanta

Nafizcan Önder
3 Haziran 2024
4 dk okuma

Önünde uzayan kuyruklardan siyaset gündemindeki yerine, “keşke bizim şehrimizde de olsa” diyenlerden “esnafı bitiriyor” polemiklerine dek Kent Lokantaları bugünü okumak ve tarihe not düşmek adına kıymetli bir inceleme alanı. Marketing Türkiye için Aksoy Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Kent Lokantaları Algısı Araştırması” tam da bu perspektifle kurgulanarak toplumun kent lokantalarına bakışını gözler önüne seriyor…

Prensimiz çok yaşa!

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Son dönemin en sıra dışı ve en sevilen dizilerinden biri oldu Prens… Bir yanıyla Game of Thrones’a göz kırpıyor, bir yanıyla Kahpe Bizans’a selam veriyor. Hiç var olmamış bir evrene ve yepyeni bir mizaha ikna ediyor herkesi Giray Altınok… Prens’in alametifarikasından Altınok’un kendi yolculuğuna, ilham aldığı isimlerden Türkiye’de deri değiştiren mizaha tüm detayları Giray Altınok anlatıyor.

EYT’lilerin emekliliği hiç de hayallerdeki gibi değil!

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) yasasının yürürlüğe girmesiyle birlikte, milyonlarca kişi emeklilik hayalini gerçekleştirdi. Peki, EYT’liler şu an hayallerindeki gibi bir emeklilik yaşayabiliyorlar mı? Orta yaşta gelen emeklilik onlara neler getirdi? Daha da önemlisi “genç emeklilerin” gelecek planları neler? Yanıtlar Marketing Türkiye Haziran sayısında…

Kriz yönetiminin yeni gerçekleri

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Kuşkusuz “dijital dünya” kriz yönetimi açısından da bir miladı işaret ediyor. Özellikle de sosyal medya ile birlikte hayatımıza giren olanaklar geleneksel yöntemleri işlevsiz hale getirirken daha dinamik ve hızlı bir kriz yönetimini de zorunlu kılıyor. Peki, kriz iletişiminde yeni döneme damga vuran kavramlar hangileri? Bu alanda en çok yapılan hatalar neler? Kriz öncesi, esnası ve sonrasında nasıl adımlar atılmalı? İşte kriz yönetiminin yeni gerçekleri!

Enis Arıkan: “Zorlandığım her şeyi sahnede aşıyorum”

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Kuşkusuz Türkiye’nin en eğlenceli isimlerinden biri Enis Arıkan… Hem yeni dönem projelerini hem de şov dünyasına bakış açısını Marketing Türkiye Haziran sayısında anlatan Arıkan, “Tek kişilik büyük bir şov hazırlığındayız. Ne bir stand-up, ne bir tiyatro ne bir müzikal… Ama belki de hepsi… Farklı ve alışık olmadığımız bir işle geliyoruz” diyor.

İstikrarlı hayal, istikrarlı başarı: Filenin Sultanları!

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Türkiye’nin belki de “en istikrarlı hayali” voleybol ve şimdilerde altın yıllarını yaşıyor… A Milli Kadın Voleybol Takımı başarı merdivenlerini soluksuz çıkarken madalyaları ve kupaları da birer umut nişanesine dönüşüyor… Hem Sultanlar Ligi’ne isim sponsoru olan hem de A Milli Kadın Voleybol Takımı ve tüm alt yaş grubunun ana sponsoru olan Vodafone ise bu istikrarlı hayalin en büyük destekçisi. Türkiye’nin voleybol ülkesine dönüşümünü mercek altına aldığımız dosyamızda, Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy’dan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin’e, TVF Başkanı Mehmet Akif Üstündağ’dan Spor Yayıncısı Nihan Cabbaroğlu’na dek önemli paydaşların da içgörüleri okuyucuları bekliyor…

Türkiye’nin En İyi İşverenleri…

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Great Place to Work® Sertifikası™ sahibi işverenlerin dahil olduğu Türkiye’nin En İyi İşverenleri™ Listesi açıklandı. 600’ün üzerinde şirkette işyeri kültürü ve çalışan deneyimini ölçümleyen Trust Index™ anketine dahil olan 160 bin çalışanın yanıtlarına göre oluşturulan çalışma sonucunda, 170 organizasyon “En İyi İşveren” unvanını almaya hak kazandı. İşte çalışanlarına verdiği değerle yükselen o şirketler…

Türkiye’nin babaları dijital botoksta

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Baba dendiğinde kuşkusuz pek çoklarının aklına “otorite” gelir. Ancak Marketing Türkiye adına PRAGMA’nın gerçekleştirdiği “Modern Babalar” araştırmasına göre genç kuşak bu ezberi bozmak üzere. Zira baba dendiğinde akıllarına gelen ilk kelime “şefkat” oluyor. Peki, babalar en çok hangi özellikleri benimsiyor? İşte tüm bu soruları ve daha fazlasını Marketing Türkiye adına PRAGMA araştırdı…

Türkiye’nin iktisadi bağımsızlık meşalesi: VakıfBank

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Kimi kurumlar vardır ki hem içinde bulundukları toplumun karakterini taşırlar hem de zaman içinde yaptıklarıyla toplumsal benliğin güçlenmesine katkıda bulunup milli bir değere dönüşürler… Kurulduğu günden bu yana yeniliklerin ve ilklerin öncüsü olan ve bu anlayışla Türk bankacılık sektörünün en büyük iki bankasından biri haline gelen VakıfBank işte o az sayıdaki kurumdan biri… 70. yıl dönümünü “VakıfBank 70 Yıldır Daima Seninle” kampanyasıyla kutlayan banka “Yaşımız 70 ama yetmez” mesajıyla da daha yapacak çok şeyi olduğunu hayli güçlü bir tonla dile getiriyor… VakıfBank Genel Müdürü Abdi Serdar Üstünsalih VakıfBank’ın Türk toplumu için kurduğu hayalleri Marketing Türkiye Haziran sayısında anlattı.

Hep böyle kal

Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!

İnovasyonun çağın anahtar kelimelerinden biri olduğuna kuşku yok. Ancak klasiklerin en önemli özelliği de “zamansız” olmaları. İşte bunu başaran ürünler için takvimlerin bir önemi yok zira her dönemde tüketicilerin kalbinde taht kurmayı başarıyorlar. Hal böyle olunca tüketicilerden onlara karşı adeta ortak bir ses yükseliyor: “Hep böyle kal”. Bu ortak sese kulak vererek tüketicilerin “hep böyle kal” dediği markalar ve o ikonik ürünlerin hikayeleri Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Marketing Türkiye Haziran sayısını okumak için TIKLAYIN

Marketing Türkiye Haziran 2024
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
4 hafta önce
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Haberler
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
İrem Alimoğlu
19 Ekim 2025
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Haberler
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.