17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Smarties 2021’de DİMES’e ödül yağdı
Haberler

Smarties 2021’de DİMES’e ödül yağdı

Berçem Sultan Kaya
16 Aralık 2021
2 dk okuma

DİMES’in Reklamania iş birliğinde gerçekleştirdiği, ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren Smarties Ödülleri’nde Türkiye ve EMEA bölgelerinde 5 Altın, 5 Gümüş ve 3 Bronz olmak üzere toplam 13 ödülün sahibi oldu.

Aleyna Tilki’yi ilk kez sosyal medya uygulaması TikTok’un fenomenleriyle bir araya getiren, TikTok’ta yılın en fazla kişiye erişen kampanyası olan “DİMES Kapışması“, Smarties 2021’e de damgasını vurdu.

DİMES Kapışması, Smarties 2021’de Türkiye ve EMEA bölgelerinde toplam 13 ödülün sahibi oldu.

DİMES, Dijital ortamda gerçekleştirilen Smarties Ödülleri’nin Türkiye ayağında DİMES Kapışması lansman kampanyası, “Brand Experience”, “User Generated/ Influencer Marketing” ve “Best in Show” kategorilerinde Altın ödülün sahibi oldu.

“Product/Services Launch” kategorisinde Gümüş ödül kazanan DİMES, “Lead Generation” ve “Social Media Marketing” kategorilerinde de Bronz ödüle uzandı.

Rekabetin uluslararası boyut kazandığı EMEA Bölgesel Ödülleri’nde ise, “Product/Services Launch” ve “Consumer Promotions” kategorilerinde Altın ödülü kimseye bırakmayan DİMES, “Lead Generation”, “Social Media Marketing”, “Video Advertising” ve “User Generated / Influencer Marketing” kategorilerinde Gümüş, “Brand Experience” kategorisinde de Bronz ödül alarak başarısını perçinledi.

#dimeskapışması altında 16 bine yakın video

Marka bilinirliğini ve tüketicisiyle duygusal bağını arttırmanın yanı sıra, kategoride pazar liderliğini pekiştirmeyi hedefleyen DİMES, Z kuşağının reklam bariyerini aşmak için hayatlarının içinden öğeleri taşıyan bir kampanya kurguladı. Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde gerçekleşen kampanya kapsamında başlatılan #dimeskapışması hashtag challenge akımına katılan TikTok kullanıcıları, 16 bine yakın video paylaşım gerçekleştirdi. Böylece #dimeskapışması, tüketicilerin en fazla video çektiği marka akımı oldu.

DİMES Kapışması reklam filmi, TikTok’ta 3 günde 20 milyon izlendi. Tüm kampanya içerikleri 3 ayda 55 milyon organik izlenme, 610 bin yorum, 4 milyon beğeni aldı. 6 günde 18 milyon tekil erişim elde eden #dimeskapışması hashtag’i, TikTok’ta yılın en fazla kişiye erişen akımı oldu.

Genç hedef kitlede ilk akla gelme 14’ten 69’a, satın alma eğilimi 36’dan 73’e yükseldi. DİMES, Milkshake pazarını yüzde 127 büyüterek yüzde 57 payla, Smoothie pazarını da yüzde 234 büyüterek yüzde 76 payla açık ara lider oldu. DİMES hakkındaki konuşmalar 13 katına çıktı ve bu konuşmalardaki pozitif içerik oranı yüzde 83’e ulaştı.

DİMES SMARTIES
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Xiaomi'den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
Haberler
Xiaomi’den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Yapay zeka botları Wikipedia’yı kuşattı!
Haberler
Yapay zeka botları Wikipedia’yı kuşattı!
İrem Alimoğlu
4 Nisan 2025
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Otomotiv üretimi geriledi, ihracat artışta
Haberler
Otomotiv üretimi geriledi, ihracat artışta
İrem Alimoğlu
12 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.