2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Trendyol ve Hepsiburada'nın Black Friday yarışı başladı
Haberler

Trendyol ve Hepsiburada’nın Black Friday yarışı başladı

Berçem Sultan Kaya
28 Ekim 2021
2 dk okuma

Black Friday için geri sayım başlamışken pazar yerleri arasındaki rekabet de artıyor. Trendyol’un Tarkan ile yayınlamış olduğu reklam filminin ardından Hepsiburada da Cem Yılmaz ile bir film yayınladı.

Geçtiğimiz hafta, e-ticaret devi Trendyol, Tarkan ile uzun soluklu bir iş birliğine imza attığını duyurmuştu. Bu iş birliği gündemi oldukça meşgul etmiş ve internette bolca konuşulmuştu. Şimdi ise çok konuşulacak bir başka reklam filmi de Hepsiburada’dan geldi. Cem Yılmaz ile halihazırda iş birliği devam eden Hepsiburada, Black Friday reklamını yayınladı.

Reklam filminde Hepsiburada için kargo dağıtımına çıkan Cem Yılmaz, “Reklam değil, yoğunluk var,” diyerek Black Friday’e gönderme yaptı. Ayrıca iş birliği kapsamında Instagram hesabında bir canlı yayın da gerçekleştirildi. İbrahim Selim’in yayınına katılan ünlü komedyen, Tarkan esprisiyle herkesi güldürdü.

Cem Yılmaz, reklamda hepsiJET kuryeliği yapmasından bahsederken, “Tarkan’dan sipariş gelmiş onu götüreceğim birazdan” dedi. Bu beklenmedik şaka karşısında kahkahalara boğulan İbrahim Selim de “Tamam acele etme abi, zaten o evdedir zannediyorum” yanıtını verdi.

Black Friday heyecanı başladı

Bildiğiniz üzere, her yıl Kasım ayının üçüncü haftası gerçekleşen Black Friday indirimleri için geri sayım başladı. Lojistik problemleri gibi sebeplerden ötürü kampanyaları bir hafta, hatta bir aya yayan markalar da çoktan hazırlıklarına başladı. Bu yıl özellikle pazar yerlerinde ciddi bir yoğunluk beklenirken Türkiye’nin iki pazar yeri devi, yayınladıkları reklam filmleri ile Black Friday yarışına başladı.

Cem Yılmaz’ın Hepsiburada için kuryelik yaptığı, Tarkan’ın ise Trenyol’dan alışveriş yaptığı reklamlar tüm gün televizyonda dönmeye devam ediyor. İki önemli ismin yer aldığı her iki reklamın da eğlenceli ve dikkat çekici olduğunu söylemek gerek. Bununla birlikte, sosyal medya rakamlarına bakılırsa Trendyol daha çok konuşulmuş görünüyor.

Ağırlığı Twitter olan rakamlara baktığımızda Cem Yılmaz’ın 19.00’dan itibaren 1000’e yakın Tarkan’ın ise 6.000’e yakın sonucu olduğunu görüyoruz. Markaların çerçevesinde ise Hepsiburada’nın 600, Trendyol’un 5.500 sonucu bulunuyor. İlave olarak Tarkan Çarşamba akşamı 21.15’ten bu yana Twitter’da TT’de yer alıyor.

Aşağıda Trendyol ve Hepsiburada’nın reklamlarını izleyebilirsiniz.

Trendyol:

Hepsiburada:

Cem Yılmaz featured Hepsiburada Tarkan Trendyol
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon'dan ABD'de 10 milyar dolarlık dev yatırım
Haberler
Amazon’dan ABD’de 10 milyar dolarlık dev yatırım
İrem Alimoğlu
5 Haziran 2025
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Haberler
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Marketing Türkiye
2 Haziran 2025
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.