22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vodafone Türkiye, Spotify ile anlaştı
Haberler

Vodafone Türkiye, Spotify ile anlaştı

Marketing Türkiye
25 Şubat 2015
2 dk okuma

Vodafone Türkiye, online müzik platformu Spotify ile iş birliğini duyurdu. Spotify ile Türkiye’de müziğin dijitalleşmesi yolunda atılan en büyük adımlardan biri olan iş birliği sonucunda Spotify Premium üyeliği Vodafone tarifelerinin içerisinde sunulacak.

Vodafone Türkiye, online müzik platformu Spotify ile iş birliğini, Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt ve Spotify Avrupa Genel Müdürü Jonathan Forster’ın ev sahipliğinde düzenlenen basın toplantısıyla duyurdu. Vodafone’un, Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonu ile hayata geçirdiği projeler arasında önemli bir yere sahip olan iş birliği, ülkemizde müzik endüstrisinin dijital dönüşümüne katkıda bulunmayı amaçlıyor.

Vodafone aboneleri, 30 milyondan fazla şarkıya sahip arşiviyle dünyanın en büyük müzik kütüphanesi olan Spotify’ın Premium üyeliğine hızlı ve avantajlı fiyatlarla sahip olabilecekler. Eylül 2013’te Türkiye pazarına giren ve kullanıcı bazını hızla büyüten Spotify, Vodafone ile olan iş birliği ile birlikte Türkiye’deki hak sahiplerinin çoğu ile anlaşmalarını tamamladığını ve önümüzdeki günlerde Türkçe şarkı katalogunu da hızla tamamlayacağını açıkladı. 30 milyon yerli ve yabancı şarkıdan oluşan dev Spotify arşivini reklamsız dinleme, şarkı indirme, çalma listeleri hazırlama imkanı sunan Premium üyelik Vodafone abonelerine avantajlı fiyatlarla sunulacak.

Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt, Spotify iş birliği hakkında şunları söyledi: “Türkiye’de müziğin dijitalleşmesi amacıyla büyük bir iş birliğini hayata geçiriyoruz. Dünyada pek çok başka endüstride olduğu gibi, müzik endüstrisinin de dijitalleştiğini görüyoruz. Bugün müzik gelirlerinin yüzde 39’luk kısmını dijital formatlar oluşturuyor. Kesintisiz online müzik platformlarının aldığı pay da her geçen gün artıyor. Biz de dünyanın önde gelen online müzik platformu Spotify ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği ile abonelerimize Spotify Premium üyeliğini tarifelerimize ek tekliflerle sunacağız.”

Spotify Avrupa Genel Müdürü Jonathan Forster ise “Vodafone gibi bir marka ile iş birliği yapmaktan çok mutluyuz. Halihazırda 5 ülkede daha ortaklığımızın olduğu Vodafone ile iş birliğimizi Türkiye’ye taşımak bizim için heyecan verici. Bu anlaşma, Spotify’ın ‘müzikle dünyayı birbirine bağlama’ hedefine bizi bir adım daha yaklaştırıyor” açıklamasını yaptı. 

1 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
2 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
5 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Güncel Haberler
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Tote Bag'ler sanat eserine dönüştü...
Tote Bag’ler sanat eserine dönüştü…
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Haberler
Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Advertorial
1 ay önce
Whiskas "kedi düşmanlarını" arıyor!
Haberler
Whiskas “kedi düşmanlarını” arıyor!
Sena Tufan
17 Mart 2025
Cinsiyet eşitliğinde algılar İsveç, gerçekler Pakistan!
Haberler
Cinsiyet eşitliğinde algılar İsveç, gerçekler Pakistan!
Marketing Türkiye
15 Mart 2025
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Haberler
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Nafizcan Önder
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.