3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Radyo dinleme oranı en çok AB segmentinde artıyor
Haberler

Radyo dinleme oranı en çok AB segmentinde artıyor

Marketing Türkiye
21 Şubat 2015
2 dk okuma

URYAD A.Ş ve ve Nielsen tarafından her ay yapılan Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Ocak 2015 sonuçları açıklandı.  Ocak 2015’den itibaren 30 il genelinde 6 bin 100 hanede yaşayan 12 yaş üstü 7 bin 500 bireyin bilgileri alınarak raporlanan araştırma sonuçlarına göre Ocak ayında Türkiye’deki hanelerde radyo dinlenme oranı yüzde 4,50 arttı. Tüm segmentlerde en çok dinlenen radyolarda Kral FM, TRT FM ve Radyo Seymen ilk üç sırada yer alıyor. 

URYAD A.Ş. ve Nielsen tarafından her ay yapılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Ocak 2015 sonuçları açıklandı. Araştırmaya göre Kasım 2014 ile karşılaştırıldığında Türkiye’deki hanelerde radyo dinlenme oranı yüzde 4,50 arttı. 

Araştırmanın Ocak 2015 verilerine göre AB segmentinin radyo dinleme oranındaki artış dikkat çekiyor. Kasım 2014 verileriyle karşılaştırıldığında radyo dinleme oranları yüzde 5,5 ile en çok AB grubu içinde artış gösterdi. Aynı dönem içinde radyo dinleme oranları C1 grubu içinde yüzde 3,6, C2 grubu içinde yüzde 5,1, DE grubu içinde yüzde 4,1 artış gösterdi. 

URYAD A.Ş. Genel Müdürü ve URYAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay konu ile ilgili olarak, “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nı, bu alanda 1968’den beri uluslararası deneyime sahip Nielsen ile tutarlı, tarafsız, şeffaf, güncel, güvenilir ve hesap verebilir esaslarına uygun olarak gerçekleştiriyoruz. Araştırma, sonuçların anlık olarak sorgulandığı elektronik ölçümlemeye en yakın sonuçları veren bilgisayar destekli telefonla arama (CATI) metodolojisiyle yürütülmekte. Ocak 2015’te dördüncüsünü gerçekleştirdiğimiz araştırmanın sonuçları gösteriyor ki radyonun tüm gelir gruplarındaki dinlenme oranı sürekli artıyor. Ancak en dikkat çekici artış trendi, reklamcıların özel olarak ilgisini çeken ve sosyo-ekonomik olarak AB grubu diye tanımlanan üst sınıf arasında görülüyor” dedi.

Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Ocak 2015 verilerine göre 30 ilde en çok dinlenen ilk 10 radyo sırasıyla şöyle: 

1. Kral FM %17.28
2. TRT FM %8.99 
3. Radyo Seymen %6.87
4. Metro FM %6.51
5. Süper FM %6.24
6. Slowtürk %5.24
7. Show Radyo %4.83
8. Kral Pop %4.43
9. Joy Türk %4.35
10. Best FM %4.25

1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
3 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
4 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
5 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Güncel Haberler
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon'dan ABD'de 10 milyar dolarlık dev yatırım
Haberler
Amazon’dan ABD’de 10 milyar dolarlık dev yatırım
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
Haberler
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
20 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.