5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
30 Temmuz 2021
3 dk okuma

Netflix aşı kararını açıkladı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Koronavirüs ile mücadele kapsamında şirketlerden kurum/kuruluşlara varana kadar toplu bir şekilde aşı seferberliği başladı. Pek çok Avrupa Birliği ülkesi aşı pasaportu uygulamasını tartışmaya başlamışken, öte yandan kapalı alanların aşısızlara kapatılması gündemdeki yerini koruyor. Aşı seferberliğine bir destek de Netflix kanadından geldi. Söz konusu kararıyla Netflix, “zorunlu aşı politikasını hayata geçiren ilk büyük stüdyo” oldu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Dr. Oetker’de kardeş kavgası markayı 8’e böldü

  • Dr. Oetker 8'e bölündü

Dr Oetker’in kurucusunun torunu olan Rudolf-August Oetker, 2007’de hayatını kaybettiğinde arkasında üç evlilikten sekiz varis bıraktı. Farklı iş kollarında yollarına devam etmek isteyen hissedarlar anlaşmaya vardı.

Alman medyasına yansıyan haberlere göre, anlaşma kapsamında grubun pizza, hamur işleri ve tatlılarını içinde barındıran Dr. August Oetker KG şirketi, Richard Oetker, Rudolf Louis Schweizer, Philip Oetker, Markus von Luttitz ve Ludwig Graf Douglas’ın kontrolünde olacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Mahallenizin gürültü seviyesini öğrenmek ister misiniz?

  • İstanbul gürültü haritası

Artık çokça alıştığımız ve hatta bu sebeple maruz kaldığımızın farkında bile olmadığımız bir şiddet türü var; “gürültü”. Dünya sağlık örgütünün de insan sağlığı için bir risk faktörü olarak açıkladığı gürültü kirliliğiyle mücadele etmek maalesef çok zor. Fakat hem bedensel hem de psikolojik etkilerini çokça hissediyoruz. Üstelik sadece biz de değil bütün canlılar… Pimapen buradan yola çıkarak “Şimdi Sessizlik Lütfen” projesini başlattı. Yeni kurulan platformda konumunuzun ne kadar gürültü içerdiği ölçülerek bunun oluşturabileceği etkiler açıklanıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Vakko gömlek üretimini durdurdu

  • Vakko gömlek üretimini durdurdu

Vakko ekonomik olarak verimli olmaktan çıktığı gerekçesiyle gömlek üretimini durdurduğunu açıkladı.

Vakko’nun Kamu Aydınlatma Platformuna yaptığı açıklama şöyle:

“Son yıllarda tüketici eğilimlerinin ve dolayısıyla tercihlerinin değişmesi sonucu olarak gömlek üretiminin farklı üretim modelleri ile karşılanması söz konusu olmuştur. Bu farklılaşma sonucu mevcut gömlek bandımızdaki gömlek üretim adetlerimizin azalması ve maliyetlerimizin artması nedenleri ile tesisimizde gömlek üretimin devam etmesi ekonomik açıdan verimli olmaktan çıkmış ve sürdürülemez hale gelmiştir.”

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

NexCMO Marketing Academy eğitimleri ÇYDD desteğine dönüştü

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy”nin ilk eğitim programı olan “CMO Transition Academy” 3-24 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirildi. 1 aylık eğitim sürecinin sonunda elde edilen gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne bağışlandı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Facebook “tamamen sanal bir dünya” için kolları sıvadı

  • Facebook içinde yaşayabileceğimiz bir kurgusal evren yaratıyor
    Facebook içinde yaşayabileceğimiz bir kurgusal evren yaratıyor

Sanal gerçeklik üzerine yaptığı yatırımları sonlanmayan Facebook, bu kez “metaverse” adı verilen sanal bir dünya üzerinde çalışmaya başladı. Geçtiğimiz gün şirketin üçüncü çeyrek kazançlarıyla ilgili konuşan CEO Mark Zuckerberg, bir an için konudan uzaklaşıp şirketin gelecekteki hedeflerinden bahsetti. Açıkça, Facebook’u yeniden öncü bir konuma getirmek isteyen Zuckerberg, Facebook’u bir metaverse şirketine çevirmeyi istiyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Bayram bitti diyet ve spor geri geldi!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Armut.com, uzun bir bayram tatilinin ardından platformda yükselişe geçen talepleri inceledi. Bayram sonrasında popüler olan hizmetler arasında günlük yüzme dersi, yüzme havuzu yapımı, beyaz eşya tamiri öne çıkarken, günlük olarak en çok rağbet gören talepler arasında ise kişisel antrenör, pilates ve online diyetisyen talepleri de yer aldı…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Twitter’da alışveriş dönemi başlıyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Son zamanlarda sosyal medya platformları birbiri ardına alışveriş temelli yeni özellikler getiriyor. Şimdi de Twitter bu kervana katılarak kullanıcıların uygulamadan ayrılmadan direkt olarak alışveriş yapmasını sağlayacak bir güncelleme getiriyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
2 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
3 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
4 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
5 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Güncel Haberler
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar "fren" yaptı!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar “fren” yaptı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
4 hafta önce
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Haberler
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.