6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bayram bitti diyet ve spor geri geldi!
Haberler

Bayram bitti diyet ve spor geri geldi!

Nafizcan Önder
29 Temmuz 2021
2 dk okuma

Armut.com, uzun bir bayram tatilinin ardından platformda yükselişe geçen talepleri inceledi. Bayram sonrasında popüler olan hizmetler arasında günlük yüzme dersi, yüzme havuzu yapımı, beyaz eşya tamiri öne çıkarken, günlük olarak en çok rağbet gören talepler arasında ise kişisel antrenör, pilates ve online diyetisyen talepleri de yer aldı...

Bayramda serinlemeyi tercih ettik

Pandeminin etkisini azalttığı yaz dönemlerinde yüzme derslerine olan ilginin arttığı görülürken yüzme havuzu talepleri de aynı şekilde ilgi görmeye devam ediyor. Sıcak havalarda serinlemek ve dinlenmek için kendine vakit ayırmak isteyenler, özel yüzme dersi hizmeti almayı tercih etti. Bayramdan önceki haftaya göre yüzde 48 artış gösteren taleplerin yanı sıra, evlerine ve yazlıklarına yüzme havuzu yaptırmak isteyenlerin talepleri de 3 katına çıktı.

Bayram sonrasında spora ve diyete geri döndük

Pandemi boyunca büyük yoğunluk yaşanan online diyetisyen, psikolog ve kişisel antrenör hizmetleri bayramdan sonra yoğun rağbet gördü. Buna göre “kendine iyi bakma” trendinin bayram sonrasında artış gösteremesiyle bayramdan önceki haftaya göre pilates dersleri yüzde 50, online diyetisyen servisleri yüzde 69, diyetisyen servisleri yüzde 50, kişisel antrenör hizmetleri yüzde 79 oranında arttı.

Tatil dönüşü hem hobi hem okula yardımcı özel derslere ilgi arttı

Özel derslere gelen talepler bayram sonrasında yükselişe geçti. Hobi kategorisindeki verilerine göre özel piyano derslerinde yüzde 51, gitar derslerinde yüzde 52, keman derslerinde yüzde 32, şan derslerinde yüzde 44 artış gözlemlendi. Bu kategoriler arasında dikkat çeken taleplerden biri ise yüzde 30 artış ile direksiyon dersi hizmeti oldu.

Yeni okul döneminin yaklaşmasıyla da öğrenciler online özel derslere ve etütlere yöneldi. Bayram sonrası ilkokul özel dersleri yüzde 67, matematik özel dersleri ise yüzde 49 arttı. Yabancı dile gösterilen ilgi de artarken Almanca özel derslerinde yüzde 47, İngilizce özel derslerinde yüzde 43, online İngilizce özel derslerinde yüzde 57 oranında yükselme yaşandı.

“Dünya pandemide 6 kilo aldı!” haberimizi okumak için TIKLAYIN

featured
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Haberler
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Haberler
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Advertorial
2 hafta önce
Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar...
Haberler
Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar…
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.