20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Seçim kampanyalarında kullanılan iletişimin incelikleri nelerdir?
Haberler

Seçim kampanyalarında kullanılan iletişimin incelikleri nelerdir?

Marketing Türkiye
22 Ocak 2015
1 dk okuma

Element Strateji Yönetimi ve Danışmanlık tarafından 6 Mart 2015 tarihinde İstanbul Ritz Carlton Otel’de düzenlenecek “Hedef ‘Hedef Kitle’” konferansı, Türkiye’de seçim kampanyaları kapsamında kullanılan siyasal iletişimin pazarlama stratejilerine odaklanacak. “Seçim kampanyaları pazarlama stratejilerine ilham verecek” teması altında düzenlenecek etkinlikte, seçim kampanyalarında kullanılan iletişim yöntemlerinin incelikleri, hedef kitleyi bulma; doğru mesajları üretme ve hedef kitleye doğru kanaldan ulaşma yaklaşımları seçim kampanyalarının ve siyasal iletişim dünyasının efsane isimleri tarafından enine boyuna masaya yatırılacak. 

“Hedef ‘Hedef Kitle’” konferansı, uzman konuşmacılara ev sahipliği yapacak. Konferansta katılacak isimlerin arasında Element Strateji Yönetimi ve Danışmanlık Ltd. Şti’nin Kurucusu, Siyasal İletişim Danışmanı Dr. Gülfem Saydan Sanver, ABD Başkanı Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçimleri’ndeki Dijital Kampanya Direktörü Teddy Goff, Twitter Asya Bölgesi Direktörü Peter Greenberger, Barack Obama’nın Ulusal Saha Direktörü Jeremy Bird, eski ABD Başkanı Bill Clinton’ın Batı Eyaletleri Kampanya Sorumlusu ve Barack Obama’nın Denver – Colorado bölgesi anketörü Rick Ridder, ödüllü anketör Joannie Braden, Gazeteci Yazar Haluk Şahin, Siyasal İletişim Danışmanı, Reklamcılar Derneği Onursal Üyesi İzmir Tolga, 54. Dönem Turizm Bakanı ve Basın Konseyi Vakfı Başkanı Bahattin Yücel yer alıyor.

“Amacımız siyaset değil, siyasal iletişimin açacağı yeni ufuklar”

Etkinliği düzenleyen Element Strateji Yönetimi ve Danışmanlık’ın kurucusu Dr. Gülfem Saydan Sanver, “Konferansımızda ‘iletişim’ ayağının üzerinde durarak, seçim kampanyalarında kullanılan iletişim yöntemlerinin inceliklerini ortaya çıkaracağız” dedi. Amaçlarının siyaset konuşmak olmayacağını dile getiren Sanver, şöle devam etti: “Asıl odaklanacağımız nokta hedef kitleleri sınırsız genişlikte olan seçim kampanyalarının ve bu kampanyaların ana yaklaşımı olan siyasal iletişimin pazarlama dünyasına getireceği yenilikleri gün yüzüne çıkarmak olacak. Zira hedef kitle, yalnızca siyasetin değil, pazarlama stratejilerinin de temelini oluşturuyor. Pazarlamanın değişen dünyasında, siyasal iletişim alanında uzman konuşmacılarımız ve capcanlı konularımızla pazarlama profesyonellerine yeni bakış açıları kazandıracağımıza inanıyoruz.”

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Haberler
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Sena Tufan
1 hafta önce
Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Haberler
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Nafizcan Önder
2 gün önce
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
Haberler
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.