5 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Üçüncü parti çerezlerin alternatifi ne olacak?
Haberler

Üçüncü parti çerezlerin alternatifi ne olacak?

Gizem Yıldız
7 Nisan 2021
2 dk okuma

Google üçüncü parti çerezleri kaldıracağını açıkladığından beri reklam dünyası yeni güvenli çözümler arıyor. Bu durum global yayıncılar arasındaki rekabeti kızıştırırken, modern pazarlama için tasarlanmış entegre reklam platformu Adform, pazarın dengelerini değiştirecek yeni ID çözümünü paylaşmaya başladı.

Adform, kişiselleştirilmiş etkili reklamcılık sağlamak, programatik ID sisteminin temelini yeniden oluşturmak ve yayıncıların envanterlerini daha çekici hale getirmelerine yardımcı olmak için küresel olarak çeşitli yayın gruplarıyla iş birliğine devam ediyor. Bu çözüm, Facebook gibi giriş tabanlı medya devlerine bir alternatif sunmanın yanı sıra, Google’ın üçüncü taraf çerezlerini kaldırmasının ardından dijital reklamcılığın nasıl işleyeceğine ilişkin ilk gerçek cevabı sunuyor.

Adform’un ID Çözümünü kullanarak birinci taraf kimliklerini etkinleştiren yayıncılar, muhteşem sonuçlar almaya başladı. Safari tıklama hacimlerinin 3 kat artmasıyla yayıncılar yüzde 20’ye varan gelir artışları yaşıyor. Bu başarıları, Safari’deki tıklanma oranlarında (TO) 2 kat ve tıklama başı maliyet (TBM) tabanlı satın alma dağıtımında 4 kat artış izliyor.

  • Üçüncü parti çerezlerin alternatifi ne olacak?
    Adform Kurucu Ortağı Jakob Bak

Adform Kurucu Ortağı Jakob Bak: “Google’ın son duyurusu birleşik girişlerin veya birinci taraf kimliklerinin sonu anlamına gelmiyor. Evet, Google’ın desteği daha hızlı benimsemeyi tetikleyebilirdi ancak bu açıklama birden çok SSP’yi veya doğrudan DSP / PMP entegrasyonlarını yöneten yayıncıların büyük çoğunluğu için hiçbir şeyi değiştirmiyor. Daha şimdiden yayıncıların büyük bir kısmı hem birinci taraf oturum açma hem de birinci taraf çerez çözümlerini kullanıyor ve çoğu bunu Adform’un ID Çözümüyle gerçekleştiriyor. Sonuç olarak, Google’ın bazı SSP’lere ve TTP’lere karşı rekabet gücü azalırken, bu kimlikleri destekleyen bazı şirketleri güçlendiriyor” dedi.

Adform, üçüncü taraf çerezlere güvenmeksizin dijital reklam verimini artırdığı kanıtlanmış, tamamen operasyonel bir değer zincirini kolaylaştırmak için tüm ürün alanlarını başarılı bir şekilde değiştirdi. Bir SSP, DSP, Reklam Sunucusu ve DMP’den oluşan uçtan uca bir ürün setine sahip sektörün ilk bağımsız, tam entegre reklam platformu olan Adform FLOW, her tür kimlik üzerinde, bir kimlik diğerine dair önyargı yaratmadan işlem yapılmasını sağlayan, tamamen esnek bir kurulum sağlar. Adform FLOW’un teknoloji ve veri ücretlerinde, medya maliyetlerinde yüzde 100 şeffaf olduğu PwC tarafından bağımsız olarak doğrulanmıştır.

Bak, konuyu şöyle özetliyor: “Google’ın son gizlilik duyurusu şirketin planlarına açıklık getirdi, daha doğrusu ne yapmamayı planladıklarına dair fikirler vererek, bazı spekülasyonları sona erdirdi.”

afforum featured kişiselleştirilmiş reklam üçüncü parti çerezler
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
3 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
4 Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
5 Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güncel Haberler
Efor Holding Ofçay'ı satın aldı
Efor Holding Ofçay’ı satın aldı
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Haberler
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Nafizcan Önder
25 Haziran 2025
Ingage artık OneIngage!
Haberler
Ingage artık OneIngage!
Nafizcan Önder
3 Haziran 2025
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Haberler
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sena Tufan
16 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.