30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çalışanlar şirketlerinden hibrit çalışmanın kalıcı olacağına dair güvence istiyor!
Haberler

Çalışanlar şirketlerinden hibrit çalışmanın kalıcı olacağına dair güvence istiyor!

Gizem Yıldız
7 Nisan 2021
2 dk okuma

Uzaktan çalışmaya geçiş süreci biraz sancılı oldu fakat artık hemen herkesin benimsediği ve yaşadığı sıkıntılarla nasıl baş edeceğini öğrendiği koca bir zaman dilimi geçti. Birçok marka uzaktan çalışmayı kalıcı hale getirecek modeller tasarlıyor ve büyük bir çoğunluğu hibrit sistemlerden yana… Özetle son bir buçuk yılımız her anlamda belirsizliklerle geçti ve çalışanlar artık iş yapış şekilleri gibi önemli konuların gölgede kalmasını istemiyor!

Citrix, pandeminin ofis çalışanlarının uzaktan çalışmaya yönelik algıları üzerindeki etkisini göstermek amacıyla Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, İsviçre, Hollanda ve Güney Afrika’nın yer aldığı Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesini kapsayan, 4250 ofis çalışanının katıldığı bir araştırma yaptırdı.

Çoğunluk uzaktan çalışmadan yana

Araştırmaya göre, katılımcıların yüzde 82’si, uzaktan çalışma modelinin pandemi sonrasında daha yaygın olarak benimseneceği konusunda hemfikir. Araştırmaya katılanların yarısından fazlası (yüzde 52’si), gelecekte hem ofisten hem de uzaktan çalışabileceği hibrit bir modeli tercih edeceğini söylerken yalnızca yüzde 14’ü gelecekte her gün ofise gitmek istediğini belirtiyor. 

Uzaktan çalışma yetenekleri cezbetmenin anahtarı olacak!

Geçtiğimiz 12 ay boyunca operasyonel zorluklara odaklanan işletmeler, son derece belirsiz bir dönemde ayakta kalabilmek ve hizmet sürekliliğini sağlayabilmek için ellerinden gelenin en iyisini yaptılar. Ancak sıradaki aşama, pandemi sonrası dünyada kuruluşlarının temel değerlerini belirlemek üzere zaman ve kaynak ayırdıkları, işlerin toparlanıp geliştirilmesine olanak sağlayacak bir çalışan deneyimi oluşturdukları bir aşama olacak. Araştırmanın ortaya koyduğu üzere uzaktan ve esnek çalışma seçenekleri, gelecekte üstün yetenekli çalışanları cezbetmenin ve elde tutmanın anahtarı olacak. Katılımcıların yüzde 45’i, iş değişikliğine gidecek olsa yalnızca uzaktan çalışma olanağı sunan bir pozisyonu kabul edeceğini öne sürüyor. 

Daha fazla esneklik, daha fazla özgürlük…

Çalışanların pandeminin esneklik ve özgürlük düzeylerinde yarattığı artıştan yararlandıkları çok açık. Örnek vermek gerekirse bu araştırma, katılımcıların yüzde 36’sının geçen yıla kıyasla yeni kişisel projelere başlama olasılığının daha yüksek olduğunu ortaya koyuyor. Buna ek olarak katılımcıların yüzde 24’ünün de ek bir işe girme veya birden fazla kariyere atılma olasılığı daha yüksek. 

featured hibrit çalışma uzaktan çalışma
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Haberler
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Nafizcan Önder
1 Eylül 2025
Pinterest 2025 sonbahar trendlerini açıkladı: Nostalji, kişiselleştirme ve ikinci elin yükselişi
Haberler
Pinterest 2025 sonbahar trendlerini açıkladı: Nostalji, kişiselleştirme ve ikinci elin yükselişi
Sena Tufan
23 Ağustos 2025
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
3 Ağustos 2025
Temu Türkiye'deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Haberler
Temu Türkiye’deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Sena Tufan
5 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.