Sırmagrup’tan yeni yıl konsepti: Çingene Kız
Su ve madensuyu üreticisi Sırmagrup, yeni yıl konseptini belirlemek ve ülke tanıtımına katkıda bulunmak amacıyla düzenlediği yarışmada birinci olan tasarımı şişelerine taşıdı. Sırmagrup’un limitli sayıda ürettiği yeni yıla özel cam şişeleri, Zeugma Antik Mozaiği’nden esinlenerek tasarlandı.
Sırmagrup tarafından düzenlenen yarışmaya 194 üniversite öğrencisi katıldı. Birinci seçilen Eskişehir Anadolu Üniversitesi öğrencisi Merve Uzunoğlu’nun hazırladığı Zeugma Antik Mozaiği ‘Çingene Kız’ şişe tasarımı, marka tarafından beğenilerek şişelerin yeni yıl konseptini oluşturdu.
Zeugma Mozaiği tasarımını taşıyan yeni yıl konseptli şişelerini, 750 ve 330 ml olmak üzere iki farklı boyutta ürettiklerini belirten Sırmagrup Genel Müdürü Fatih Karabacak şu açıklamayı yaptı: “2015’i karşılamaya hazırlandığımız şu günlerde, ülke tanıtımına katkıda bulunmak ve bu doğrultuda öğrencilere destek olmak amacıyla yola çıktığımız projemizin çalışmalarına aylar öncesinden başladık. Düzenlediğimiz yarışmayla 2015 yeni yıl konseptli şişelerimizin tasarımını ve yeni yıl çalışmamızın mottosunu ‘Gerçeği Keşfet’ olarak belirleyerek tüketicilerimizi tarihin gizli kalmış eserlerinden “Zeugma” ile buluşturduk.”