21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
3 Mart 2021
4 dk okuma

Zoom, 2020’nin son çeyreği için rekor büyüme açıkladı

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışVideo öncelikli tümleşik iletişim platformu hizmeti sunan Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) şirketi, 31 Ocak 2021’de sona eren dördüncü mali çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Şirketin toplam gelirinin önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 369 büyüyerek 882,5 milyon dolar olduğu kaydedildi.

Yapılan açıklamada öne çıkan rakamlar şöyle:

  • Toplam geliri önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 369 büyüyerek 882,5 milyon dolar oldu, tam mali yılın toplam geliri yıldan yıla yüzde 326 artarak 2.651,4 milyar dolar oldu
  • GAAP geliri, bir önceki yıla göre yüzde 2327 artışla 256,1 milyon dolar oldu; operasyonlardan elde edilen tam mali yıl GAAP geliri yıllık bazda yüzde 5097 artışla 659,8 milyon dolara ulaştı
  • Dördüncü çeyrek operasyonlardan elde edilen GAAP dışı gelir, yıldan yıla yüzde 839 artışla 360,9 milyon dolar; tam mali yılda ise yıllık bazda yüzde 1009 artışla 983,3 milyon dolar oldu
  • Dördüncü çeyrek işletme nakit akışı yıldan yıla yüzde 993 artışla 399,4 milyon dolar; tam mali yıl için ise bir önceki yıla göre yüzde 869 artışla 1.471,2 milyar dolar olarak kaydedildi

PR Ajansı: PİAR İletişim

Burger King küflenmiş hamburgeri dünyaya nasıl sevdirdi?

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışBurger King’in yaratıcılık konusunda dünya çapında bir standart oluşturduğu artık kabul edilen bir gerçek. Rakiplerinin yanı sıra dünyanın dört bir yanından ajanslarının da kendi aralarında yarıştığı Fast Food devi tarihte bir ilke imza attı ve tek bir kampanyayla jürisi gazetecilerden oluşan tek yaratıcılık festivali olma özelliği taşıyan Epica Awards’ta 3 farklı kategoride (Film, Print ve PR) Grand Prix’yi kazanarak adeta şapkadan tavşan çıkardı. Peki bu başarının ardında nasıl akıllar yatıyor?Gelin bu başarının perde arkasındaki hikâyeyi Moldy Whopper’ın fikir babaları David Miami Küresel Kreatif Direktörü Pancho Cassis ve INGO Stockholm Kreatif Direktörü Bjorn Stahl’dan dinleyelim.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Gerety Awards: “Cam tavanınızı kırın!”

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışGerety Awards son başvuru tarihini 2 Nisan olarak duyurdu. Finalistler ise Haziran ayının ikinci haftası açıklanacak. Gerety, ayrıca bu yıl 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel bir zirve için kadın girişimciler ve liderlerin yer aldığı küresel bir forum olan Women Empowered Global (WEG) ile bir iş birliğine imza atıyor. “Shatter Your Glass Ceiling” (Cam Tavanınızı Kırın) başlığında düzenlenecek olan sanal zirvede kadınların güçlendirilmesi misyonuyla dünyanın dört bir yanındaki kadın kreatif ve iş insanı bir araya gelecek.

Kadın girişimcilerin ve liderlerin yer aldığı küresel bir forum olan Women Empowered Global (WEG) ve Gerety Awards iş birliğinde “Shatter Your Glass Ceiling” başlığında 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel sanal bir zirve düzenleniyor. Küresel olarak düzenlenen bu Kadınlar Günü Zirvesi, hayatın her kesiminden kadınları güçlendirme misyonuyla dünyanın dört bir yanındaki güçlü kadınları bir araya getirecek.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Şirketlerin risk yönetimi öncelikleri değişiyor

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışPandeminin getirdiği yeni düzen şirketlerin riskle olan mesafesini yeniden belirledi. Bu belirsiz dönemde çoğu şirket kritik kararlar vermek durumunda kaldı. Aon’un, 100’ün üzerinde şirketin vaka çalışmalarına dayanan analizleri Covid-19 sonrasındaki dönemde şirketlerin risk yönetim önceliklerini ortaya koydu. Rapora göre şirketlerin bu yeni dönemde odaklanacağı dört alan “yetersiz hizmet alanlara hitap eden çözümler üretmek”, “yeni dalgalanmalara hazırlıklı olmak”, “dayanıklı bir işgücü kurmak” ve “sermayeye erişimi yeniden biçimlendirmek” olarak sıralanıyor.

Risk, emeklilik ve sağlık konularında profesyonel hizmetler sunan Aon, dünyanın önde gelen 100’ün üzerinde şirketin deneyimlerini analiz ederek iş dünyası için Covid-19 sonrasındaki “yeni daha iyi” dönemini tanımlayan bir rapor hazırladı. COVID-19 salgınıyla birlikte gelişen risklerin incelendiği raporda toplum ve ekonomiye dair çalışma, seyahat ve toplanma olmak üzere üç boyutu inceleniyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

PR Ajansı: Marjinal Porter Novelli

Dijital dünyayı altüst eden siber saldırı yöntemleri

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışGünümüzde teknolojinin hayatımızın her alanına entegre olmasıyla birlikte siber güvenlik tehditleri giderek daha büyük etkiler yaratmaya başladı. Özellikle pandemi döneminde hızla artan siber saldırılar şirketlerin, devletlerin ve tüketicilerin gizliliği konusunda büyük önem taşıyan bilgileri hedef alarak gerçekleştirilirken, saldırıya maruz kalanlar büyük zararlar görüyor. Ünlülere ait gizli fotoğraf ve videoların sızdırılması, şirketlerin önemli verilerinin çalınması ve devletlerin gizli belgelerinin yayınlanması gibi dünya çapında yankı uyandıran olayların tümü siber saldırılar aracılığıyla gerçekleştiriliyor. Bu tarz saldırıları önlemek için alınan önlemler geliştikçe kötü niyetli kişiler de siber saldırı yöntemlerini çoğaltarak güçlendiriyor. Telekomünikasyon, finans, enerji ve sağlık gibi sektörlerde yer alan birçok global firmaya yazılım çözümleri sunan İTÜ ARI Teknokent firması Kron, en sık karşılaşılan yöntemleri sıralardı. Buna göre, Kötü Amaçlı Yazılım (Malware), DDoS ve DoS (Distributed Denial of Services ve Denial of Services) ve Oltalama (Phishing) yöntemlerinin yaygınlığı dikkat çekiyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

PR Ajansı: Feveran

Toplum, normalleşme sürecini destekliyor mu?

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışKüresel salgın krizi hayatımıza gireli neredeyse tam bir yıl olacak. Sürecin en başından bu yana “Koronavirüs Salgını ve Toplum”  araştırmasıyla toplumun nabzını tutan Ipsos 45. dönem verilerini paylaştı. Covid-19’un etkilerine, yaşanan mutasyon örneklerinin bu sıkıntılı süreci ne yönde değiştireceğine, sokağa çıkma kısıtlamalarına ve normalleşme kararlarına yönelik tutum ve davranışların irdelendiği araştırmada her 10 kişiden neredeyse 6’sının normalleşme sürecini olumlu karşıladığı gözlemleniyor.

Araştırmada; vatandaşlara illerin risk açısından sınıflandırılması ve buna göre Mart ayı başında kademeli olarak normalleşme sürecinin başlaması konusunda görüşleri soruldu.  Bu karara destek verenlerin oranı vermeyenlerden yüksek oldu. Her 10 vatandaştan yaklaşık 6’sı destek verirken, vatandaşların dörtte biri bu karara karşı çıktığı görüldü. Toplumda normalleşme konusunda bir beklenti olduğunu söylemek yanlış olmaz. Ancak; henüz bu beklenti büyük çoğunluğu kapsamıyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

 

burger king Gerety Awards inga İTÜ ARI Teknokent normalleşme risk yönetimi Siber saldırı ZOOM
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
4 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Güncel Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
Haberler
Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Haberler
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Nafizcan Önder
20 Haziran 2025
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
Haberler
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.